Oldal kiválasztása

Így ugorj szintet a vállalkozásoddal!

Szerző:

Így ugorj szintet a vállalkozásoddal!

Szerző:

Tanulj a bajnokoktól: nem kell mindent csinálnod, de a legfontosabbakat ne hagyd ki

Magyar idő szerinti 13 órakor kezdetét veszi a Pekingi Téli Olimpia megnyitó ünnepsége. Több, mint 100 versenyszámban hirdetnek majd bajnokot. Minden versenyző, aki részt vesz, több előkészítő dolgot is csinált a szereplés érdekében. Egy gyorskorcsolyázó nem csak korizással készült fel. Nem csak száguldott. Állóképességet fejlesztett. Erősített. Nyújtott. Odafigyelt a regenerációra, a megfelelő alvásra (mennyiség és minőség szempontból egyaránt). Táplálkozásra, a mentális fittségére, stb.

A top versenyzők megragadják a lehetőségeket, amikkel egy kicsit is jobb eredményt érhetnek el. Sokszor csak tizedek döntenek a dobogó, na és a bajnoki cím sorsáról.

Éppen így a vállalkozások sikere és bukása is több összetevőn múlik. Kívülről szemlélve gyakran csak nüanszoknak tűnik, ezért könnyű vállat rándítani és legyinteni egyet, miközben azt mondjuk magunkban, hogy „ez nem számít”.

  • Az egyik coach mindennap posztol, míg a másik csak hetente egyszer.
  • Az egyik személyi edző két közösségi platformon is aktívan jelen van, míg a másik csak egyen, ott is csak rendszertelenül.
  • Az egyik grafikus / fotós / webdesigner / gyógytornász / párkapcsolati tanácsadó hetente egy velős (nem 5 mondatos) blog cikket készít, míg a másik egyáltalán nem is blogol. Vagy csak nagy ritkán, akkor is csak — a közösségi média felületeken megszokott — pár soros tartalmat tesz ki.
  • Az egyik szolgáltató folyamatosan hirdet, a másik rendszertelenül, ad-hoc módon, vagy egyáltalán nem.

Tedd ismertté!

Ahhoz hogy te is tervezni tudd a bevételedet, kell, hogy tudjanak rólad és tudjanak a cuccodról, illetve arról a lehetőségről, amit kínálsz.

Ehhez ismertté kell tenned!

Kommunikálnod kell.
Minimum online.
De akár offline is.

Hirdethetsz is.

De nem csak jól kell hirdetned.
Jó helyen kell hirdetned.
Nem csak egy helyen kell hirdetned.
Az kiszolgáltatottá tehet.

Több csatornán keresztül „tedd ismertté!”

A megfelelő dolgokról beszélj!

De nem csak jól, és jó helyeken kell megjelenned, hanem a megfelelő frekvenciával (gyakorisággal).

De a magas frekvencia sem elég, ha nem elképesztően jó a tartalom.
Persze nem elég, ha szerinted jó. A lehetséges ügyfeleid számára kell, hogy releváns legyen. Szerintük kell, hogy ütős legyen.

De önmagában az ütős tartalom sem elég. Nem csak jól és jó helyen kell hirdetned, hanem a jó dolgot kell hirdetned, azokról kell beszélned.

Az élsportban minden részlet számít. A praxisépítés is könnyebbé és sikeresebbé válik, ha az igazán fontos dolgokra odafigyelsz.

A részletek fontosak

Az élsportolókhoz hasonlóan, neked is oda kell figyelned a részletekre. Ha a praxisépítésben számodra zseniális eredményeket akarsz elérni, ha „bajnokká” akarsz válni, akkor elengedhetetlen, hogy lépésről lépésre haladj, és így optimalizálva tedd ismertté.

Magadat.

A szolgáltatásodat.

Szeretnéd tisztábban látni, hányadán állsz a lehetőségeid kiaknázásával? Ha tudni akarod, mi mindent tudsz te magad megtenni, hogy stabilabb és sikeresebb lehessen a vállalkozásod, de most még fogalmad sincs, hogyan lenne érdemes belefognod, keress meg. Közösen meg tudjuk nézni, mik lehetnek a következő egyszerű, ám igenis fontos lépések számodra.