A PRAXISÉPÍTÉS 9 LÉPÉSE COACHOKNAK, EGYÉNI SZOLGÁLTATÓKNAK ★

A lendületes praxishoz
merész célokat kívánok!

Ehhez pedig feltűrt ingujjat, következetes megvalósítást, hasznos szokásokat, elkötelezett és elégedett, ugyanakkor szakmai kihívást jelentő ügyfeleket, bátor döntéseket és őszinte kommunikációt…

coach | vállalkozás | flow | stratégia

Ne várj: Törd fel most
a praxisépítés kódját!

Ne várj: Törd fel most
a praxisépítés kódját!

“Történt már meg veled, hogy hiába tudtad, hogy értékes az, amit csinálsz, mégsem téged találtak meg az ügyfelek? Vagy eljátszottál már azzal a gondolattal, hogy tudásodra alapozva elindítsd saját vállalkozásodat, de fogalmad sem volt, hogyan fogj bele?

Csatlakozz a kifejezetten coachoknak és coaching szemléletű vállalkozóknak szóló, ingyenes Facebook csoportomhoz, ahol segítek, felismerni az okokat, hogy eddig vajon miért nem sikerült kiszámítható módon elérned a vágyott üzleti eredményeket. Lehetőséged nyílik dekódolni a praxisépítést, és így láthatóvá válik számodra is, mik a következő lényeges lépések — a számodra sikeres vállalkozás felépítéséhez.

Ha te is hiszel a ‘csinálás’ erejében, és ha te sem mástól várod a csodát, hanem kész vagy elkötelezetten és következetesen dolgozni, akkor képes leszel szárnyalni is.”

Klopfer Csaba | DWF praxisépítő

{
Már egy hónap után elértem azt a havi bevételt, amit a közös munkánk előtt az év végére terveztem, pedig a 9 legfontosabb feladatból még csak az első 4-et kezdtem el helyretenni.
{
Most, hogy már ismerem ezeket a lépéseket, annyira egyszerű és logikus. Könnyen érthető hasznos vonalvezető, ezért a feladatok egy részét biztonságosan és kényelmesen kiszervezhetem.
{
Ha ezt már akkor is ismertem volna, amikor elkezdtem coachként dolgozni, hónapokat spóroltam volna meg. Ezalatt pedig szolid kalkulációval is 2-3 millióval magasabb bevételt értem volna el.

Érzed, hogy ez a te utad, ezt akarod csinálni, a tudásod és eltökéltséged is megvan, de a marketing és a vállalkozásod üzleti része kifog rajtad?

Szeretnélek meghívni. (1) Vagy csatlakozz a zárt Facebook csoporthoz. (2) Vagy jelentkezz egy személyre szabott, feltáró konzultációra. De akár mindkét lehetőséget felhasználhatod. Talán már te is átélted — ahogyan a munkám során én már sokszor megtapasztaltam —, hogy néha csak egyetlen beszélgetésre vagyunk a fordulóponttól.

Sőt, hiszem, hogy ha a csatlakozás mellett (vagy helyett) a konzultációra is jelentkezel, rövid időn belül olyan merész célokat is képes leszel kitűzni és megvalósítani, ami ma talán még lehetetlennek tűnik, vagy egyszerűen most még eszedbe sem jut.

(1) Csatlakozz a csoporthoz!

Ebben a csoportban olyan gyakorlatba átültethető információkat találsz, amit ha felhasználsz, ugrászerűen növelheted a vállalkozásod hatékonyságát és eredményességét.

Látni fogod, milyen rendszerre, weblapra, milyen kommunikációra, milyen árazásra, és mi másra van szükséged, hogy olyan emberekkel kapcsolódhass, akikkel öröm a munka, akik örülnek, hogy veled tudnak együtt dolgozni és magasan meg is fizetik a tudásod. Emellett akkor is segítségedre lesz ez a csoport, ha olyan vállalkozást szeretnél, amit te is legalább annyira élvezel és szeretsz, mint amennyire az ügyfeleid örülnek az elért eredményeknek. Tovább >>

(2) Jelentkezz konzultációra!

A konzultáció belépő a gyorsítósávra. Itt te vagy a fókuszban. Csak veled és a te vállalkozásoddal foglalkozunk. Arra keressük a megoldást, hogy te mit tudsz tenni a saját eredményeid érdekében. Mélyére nézünk, mennyire tervezett a vállalkozásod napi tevékenysége, mennyire megfelelő a rendszered, és kiderítjük, hogy optimális-e számodra az üzleti koncepciód.

Akkor javaslom ezt a konzultációt, ha készen állsz elkötelezetten dolgozni, és nyitott vagy új módon szemlélni a vállalkozásodat. Mark Twain szavaival élve: “Nem az sodor bajba, amit nem tudsz, hanem az, amit holtbiztosan tudsz, csak épp rosszul.” Ez azt is jelenti, hogy nem csupán több információra van szükséged, hanem az eddigiek felülvizsgálatára és egyik-másik elengedésére. Tovább >>

Meghívó a Facebook csoportba, ahol fókuszáltan és közvetlenül azzal foglalkozunk, hogyan építsd fel és működtesd a praxisod

Ebben az ingyenes, zárt és privát csoportban megtanulod feltörni a — te mércéd szerinti — SIKERES VÁLLALKOZÁS kódját, vagyis láthatóvá válik számodra is, hogyan tudsz egy jól működő praxist felépíteni. Ráadásul a saját feltételeid mellett.

  • Nem reménykedve, hogy “hátha bejön!”
  • Nem seftelve, nem feketén.
  • Nem erőlködve, és nem is kényszerből. A DWF módszeramit ebben a csoportban megismerhetsz — nem erről szól.

Biztosan te is tudod, milyen érzés csak dolgozni, gürizni, robotolni úgy, hogy közben csak vánszorogva lépdelünk közelebb a sikerekhez. Képzeld csak el, hogy milyen lehet hatvanon túl is még mindig csak kényszerből melózni.

Én nem így gondolkodom a sikerről.

A 3 fő terület a dekódoláshoz

Mikrovállalkozóként nagyon nehéz dolgod lesz, ha ezek közül bármelyikkel hadilábon állsz.

Mivel képes leszel dekódolni a praxisépítést, már nem csak a szakmádhoz, hanem a vállalkozásod üzleti részéhez is érteni fogsz. Kristálytisztává fog válni előtted is, mikor mit csinálj a tervezett eredmények eléréséhez.

Vagyis jobb vállalkozóvá válsz,

és így jobb döntéseket fogsz hozni. Bónuszként megtapasztalhatod majd, hogy a másik két területen is képes vagy fejlődni. Több időd marad az igazán lényeges dolgokra, tudsz tanulni, kikapcsolódni, a vállalkozásod fejlődési ütemét pedig te fogod tudni kontrollálni — és így nem kell kényszerből elvállalnod olyan munkákat, amit a hátad közepére sem kívánnál.

Igen, ez azt is jelenti, hogy
tudsz NEM-et mondani mindarra,
ami zsákutcába vinne.

Ez a csoport abban is tud segíteni neked, hogy a meglévő — vagy most induló — praxisod foghíjas naptárát képes legyél kiszámítható módon feltölteni. Ráadásul a számodra legjobb ügyfelekkel. Olyanokkal, akik meg is csinálják a “házijukat”, illetve azt, amit szakértőként kérsz tőlük, akik maximálisan tisztelik az idődet, nem mondják le a megbeszélt időpontot az utolsó pillanatban, akik örülnek, hogy veled tudnak együtt dolgozni és magasan meg is fizetik a tudásod.

Emellett akkor is segítségedre lesz ez a csoport, ha olyan vállalkozást szeretnél, amit te is legalább annyira élvezel és szeretsz, mint amennyire az ügyfeleid örülnek az elért eredményeknek.

Szeretnélek téged is támogatni abban, hogy képes legyél leegyszerűsíteni a vállalkozásod építését, népszerűsítését, és tudj úgy kommunikálni, hogy az téged és az ügyfeleidet is egyaránt szolgáljon. Ennek érdekében most lehetőséged van jelentkezni egy feltáró konzultációra is (a megjelenő űrlapon, csak be kell jelölnöd, hogy szeretnél részt venni).

Főbb témák, amikkel a csoportban találkozni fogsz:

  • mindset,
  • flow,
  • reziliencia (“lelki állóképesség”),
  • produktivitás,
  • időgazdálkodás,
  • kommunikáció (szóban, írásban),
  • kifogáskezelés,
  • stratégia,
  • vállalkozásfejlesztés,
  • szolgáltatás-tervezés és -fejlesztés
  • ügyfélszerzés,
  • árazás,
  • értékteremtés,
  • közösségépítés,
  • rendszerszemlélet,
  • automatizálás,
  • marketing,
  • értékesítési rendszer,
  • weblapok,
  • sales,
  • profit,
  • passzív jövedelem-szemlélet,
  • tudatos szokásformálás, stb.
Ha — coachként, nyelvtanárként, személyi edzőként, tanácsadóként, vagy más coaching szemléletű szolgáltatóként — a tudásodat értékesíted valamilyen formában, ráadásul ha a vállalkozásoddal a saját értékeid szerinti sikereket szeretnél elérni, akkor ez a csoport neked szól, csatlakozz bátran!

“Nem az sodor bajba,
amit nem tudsz, hanem az,
amit holtbiztosan tudsz,
csak épp rosszul.

— Mark Twain

Megoldást szeretnél?

Ha most kifejezetten a saját kihívásaidon dolgoznál, és tudni szeretnéd, hogy a következő hetekben mit kellene tenned, hogy az előtted álló évben azt a bevételt elérhesd, amit megérdemelsz, akkor jelentkezz egy feltáró konzultációra!

A 3 kritikus terület, ami alapjaiban határozza meg a praxisod sikerét:

  • Milyen ember vagy?
  • Milyen szakember vagy?
  • Milyen vállalkozó vagy?
1. A szakember

Alapkövetelmény a szakértelem, valamint a szakmai alázat és eredményesség. Szinte minden szakértői vállalkozás ebből nő ki.

Tudod, hogy amit nyújtani tudsz az embereknek, az hasznos. Amikor együtt dolgozol  az ügyfeleddel — amikor coach-ként végigvisztek egy folyamatot, vagy edzőként félkészíted a sportolódat, vagy a mentor programodban támogatod a törekvő kezdő vállalkozókat —, látod, hogy jelentős változások és eredmények jönnek létre.

Értesz a dolgodhoz.

Persze kezdetekben nem kell, hogy kiváló legyél. De igenis fontos az elhivatottságod, és az eredményorientált hozzáállásod. Előnyös, ha folyamatosan fejleszted magad, és ha értékes és szerethető a szolgáltatásod.

2. Az ember

Persze önmagában az kevés, ha kiváló szakember vagy. Természetesen ezzel karöltve lényeges szempont, hogy legyél olyan ember, akiben mások megbíznak, akire lehet számítani. A jellem és korrektség kiemelkedő jelentőségű.

Nem mindegy, milyen a gondolkodásmódod és hitrendszered, vagyis mit gondolsz önmagadról, másokról és a lehetőségekről. Minél gyakrabban és kiszámíthatóbban tudsz az OTZ-ben, azaz az optimális teljesítményzónában tartózkodni (amit Csíkszentmihályi Mihály pszichológia professzor flow állapotnak nevezett), annál lendületesebben és energikusabban tudod belevetni magad bármibe — legyen szó munkáról, sportról, kiakpcsolódásról vagy más hobbi tevékenységről.

Az pedig külön előny, ha mások szeretnek és tisztelnek téged.

3. A vállalkozó

Ahhoz, hogy jövőre, vagy akár 5-10 év múlva is piacon legyél, és ki tudd szolgálni az ügyfeleidet, elengedhetetlen, és sok kellemetlenségtől szabadít meg, ha értesz a bizniszed üzleti részéhez.

Vannak kifejezetten vállalkozói feladatok, amiket, ha nem ismersz és nem foglalkozol velük következetesen, akkor könnyen beletörhet a bicskád.

A coachok és más szakértő vállalkozók azért halmozzák a képzéseket, azért akarnak folyamatosan jobbak lenni a szakmájukban, mert azt remélik, hogy így még több emberen tudnak segíteni, még látványosabb eredményeket érhetnek el az ügyfeleik életében, még többen fogják őket ajánlani, és az ajánlások révén, még több, még magasabb bevételre tehetnek szert.

Nos, ehhez képest a valóság az, hogy önmagában a szakmai képzések nem tesznek jobb vállalkozóvá, és még azt a kevéske bevételt is elviszik, amit sikerül megtermelni. Az ügyfelek pedig nemhogy többet fizetnének a coach megnövekedett tudásáért, de még az alapvető tiszteletet sem adják meg neki:  alkudoznak, kifogásokkal érvelnek, lemondják a találkozókat, és még csak nem is jönnek hozzá elegen.

“Ha sikeres akarsz lenni, meg kell tanulnod
ugyanúgy szeretni a coaching üzleti részét,
mint magát a coachingot.”
 – Rich Litvin

Ha erre is kellő figyelmet fordítasz, és ezen a területen is elkezdesz fejlődni, és a mindennapod részévé válik a vállalkozói mentalitás, akkor nem csupán több bevételed lesz, hanem jobban fogod tudni élvezni mindazt, amiért eredetileg belekezdtél. Plusz kontrollod lesz a vállalkozásod felett.

Ha még most is velem tartasz, feltételezem, hogy megvan a szükséges elkötelezettséged, tudásod és hozzáértésed ahhoz, hogy értékes szolgáltatást nyújts. Ezért azt gondolom, hogy az első két pontot kipipálhatjuk.

Vagyis a konzultáción a harmadik területetre helyezzük a hangsúlyt: miképp vállhatsz a praxisépítés üzleti részének a mesterévé.

Ahhoz, hogy stabilan működő, fejlődőképes vállalkozást építhess fel, és azt saját feltételeid szerint irányítsd, ismerned és működtetned kell a 9 legfontosabb vállalkozói feladatot.

Ezen a mostani feltáró konzultáción ezekre a feladatokra nézünk rá, és feltárjuk, hogyan tudod a vállalkozásodat a saját szándékod szerint vezetni.

Vagy ha a konzultációról és a DWF módszerről szeretnél
még további részleteket megismeni, olvass tovább!

A DWF módszer

irányszabás, cselekvés, optimalizálás
A DWF (magyarosan dévéef) mozaikszó a “Don’t Wait, Fly!” kifejezés kezdőbetűiből származik.

Jelentése “Ne várj, szárnyalj!”

A módszer központi eleme az irányszabást követő cselekvés, amit az optimalizálással, azaz a fejlesztéssel lehet folytatni.

A módszer a 9 legfontosabb vállalkozói feladat mentén vezet végig, amit ellenőrző listaként is használhatsz. Így mindig pontosan tudni fogod, hol tartasz, és mi a következő lényeges lépés, és mi az, amit fejleszthetsz a jobb eredmény érdekében.

A 9 legfontosabb vállalkozói feladat:

1. Szabj irányt!
2. Tervezz!

5. Szűrj!
6. Értékesíts!

9. Optimalizálj!

Fontos!

Ez a módszer nem szól mindenkinek, nem is való mindenkinek.

De gondolj csak bele, történt már meg veled az, hogy hiába voltál kiváló, hiába tanultál a szakmádról, és hiába akartál a szenvedélyedre vállalkozást felhúzni, a konkurencia jobb üzleti modellel, eredményesebb stratégiával és ügyesebb kommunikációval elhappolta a legizgalmasabb és legjobban fizető ügyfeleket — te pedig azt érezted, hogy esélyed sincs üzleti sikerre?

Vagy mondtad már magadnak te is, hogy “azért vacakol a vállalkozásom, mert nem vagyok elég jó”, vagy “mert nem vagyok vállalkozónak való”?

Ez a vállalkozási stratégia és vállalkozói szemléletmód-fejlesztés kifejezetten ambíciózus és kitartó szakembereknek való.

A DWF módszert számukra fejlesztettem ki, hogy

  • ők is képesek legyenek inspiráló ügyfelekkel megtölteni a naptárjukat,
  • emellett határozott és stabil bevétel-növekedést érhessenek el,
  • végre megengedhessék maguknak, hogy kevesebb munkával, több időt tölthessenek családjukkal, barátaikkal,
  • miközben teljes kontrolljuk és tisztánlátásuk van a vállalkozásuk felett.

Hogyan tudod részletesebben megismerni és kipróbálni a DWF módszert?

Ezt az eszközrendszert, stratégiát és vállalkozói szemléletet magában foglaló módszert nem osztom meg mindenkivel.

Azok számára teszem elérhetővé, akikről az derül ki, hogy valóban érdemes megosztani velük — olyan fejlődés-orientált és megállíthatatlan szakemberek (pl. edzők, gyógytornászok, dietetikusok, stb.), akik nem riadnak vissza a kitartó, ugyanakkor intelligens munkától. Vagyis hajlandók cselekedni, változtatni, és nem csupán várnak a változásra.

Mivel a módszerek megismeréséhez és készségszintű elsajátításához az én együttműködésem is szükséges, ezért csak olyanokkal dolgozom együtt egy folyamatban, akik nyitottak és képesek is az önálló munkavégzésre, kellő alázattal viszonyulnak a szakmájukhoz és az emberekhez. Ugyanakkor ha elakadnak, nem várnak tapsra, hanem — proaktív módon — mernek kérdezni, segítséget kérni.

Emellett nem kívánok piaci előnyhöz juttatni olyan embert, akinek nem tiszták a szándékai, és kényelmetlen számomra vele együtt dolgozni. Ezért csak olyan emberrel dolgozom, akivel a közös munka során kölcsönösen megvan a bizalmi hangulat, oldott légkör és a szükséges kémia.

Feltáró konzultáció

A DWF módszert, illetve a coaching és mentorálási megközelítésemet tehát úgy tudod jobban megismerni, és saját magad számára felhasználni, ha előtte megismerjük egymást:

  • átnézzük jelenleg hol tartasz,
  • hová szeretnél eljutni,
  • kiderítjük, mi jelenti számodra az igazi kihívást, és
  • közösen eldöntjük, hogy érdemes-e együtt dolgoznunk.

Ezért most meghívlak egy 90 perces online konzultációra. Ezen segítek átvilágítani a vállalkozásodat (vagy ha most indulsz, akkor a vállalkozási koncepciódat), és tisztánlátást, valamint tervrajzot adok neked a céljaiddal és kihívásaiddal kapcsolatban.

Ez a 90 perc roppant értékes, és még azok is hálásan megköszönik az időmet és segítségemet, akikkel végül nem kezdünk bele a közös munkába.

Ugyanakkor ezért a konzultációért nem kérek tőled egyetlen forintot sem. Vagyis a konzultáció teljesen ingyenes.

Két okból is:

  1. nem akarom, hogy el kelljen kötelezd magad még a vállalkozásod, illetve vállalkozási koncepciód elemzése előtt,
  2. kiemelten fontos számomra, hogy kivel dolgozom együtt, milyen projektet támogatok a munkámmal. Ezért a konzultációnak célja az is, hogy a végére határozottan el tudjuk dönteni, hogy mi legyen a folytatásban. Ha abszolút elégedett vagy, és mindketten egyértelműen úgy látjuk, hogy a legjobb következő lépés az együttműködés, akkor tisztázzuk a technikai részleteket is.

Foglalj időpontot!

Kattints ide, jelezd, hogy szeretnél részt venni ezen a kötetlen, ingyenes, 90 perces online konzultáción, és nem csupán egy személyre szabott tervrajzot kapsz tőlem a vállalkozásodhoz, hanem amennyire csak lehet a dolgok mélyére ásunk. Ez azt jelenti, hogy kiderítjük, mi az, amin mindenképpen dolgoznod kell az áhított eredményeidért. Nem tünetet kezelünk, hanem a kiváltó okokat változtatjuk meg.

Éppen ezért mielőtt a számodra megfelelő időpontot lefoglalod, küldök neked pár kérdést. Ez a kérdéssor abban lesz segítségünkre, hogy a konzultáción jobban ki tudjuk használni a rendelkezésünkre álló időt. Egyrészt te is pontosabban át tudod gondolni, hol tartasz. Én pedig visszajelzéseid alapján felkészülök, hogy tudjunk haladni és valódi lépéseket tenni a kívánt eredmény irányába.

Ha válaszoltál a kérdésekre, és választottál időpontot is, azt követően visszajelzést fogsz kapni a konzultáció véglegesítéséről.

Jó, ha tudod: a jelentkezéseket minden esetben egyesével elbírálom, hogy valóban csak akkor beszéljünk egymással, ha a válaszaid alapján úgy látom, hogy ebből ténylegesen profitálni tudsz.

Összefoglaló: amit erről a konzultációról tudnod érdemes:

  • A 90 perces telefonos konzultáció díjmentes.
  • A teljes 90 perc rólad szól.
  • Nem akarok neked eladni semmit.
  • Ha a helyzeted alapján mindketten úgy látjuk, hogy a legjobb logikus lépés az, ha együtt dolgozunk, akkor felkínálom ennek a lehetőségét.
  • A konzultáció jelentkezéshez kötött.
  • A jelentkezésed el fogom bírálni (igen, volt már olyan, akinek, azt jeleztem vissza, hogy nem tudjuk összehozni a konzultációt).

Kérlek ne jelentkezz az alábbi esetekben:

  • Ha még csak tervezed, hogy elindítod a vállalkozásodat, de bizonytalan vagy abban, hogy valóban akarod-e.
  • Ha csak fizikai termékeket árulsz, vagy dohánytermékekkel foglalkozol.

Ezen esetekben biztosan nem én vagyok az ideális megoldás számodra.

A jelentkezésednél viszont egyértelmű előny, ha a vállalkozásodban te magad és/vagy a munkatársaid nyújtjátok közvetlenül a másoknak hasznos szolgáltatást.

Ha úgy érzed, hogy ez a 90 perces, díjmentes — élő, online — konzultáció neked szól, és tudsz belőle profitálni, akkor jelentkezz most!

Miért lesz ez jó neked?

A teljesség igénye nélkül itt van néhány szempont, amikre — ha aktuálisak — a találkozón kitérhetünk. Így már most láthatod, mi miatt lehet hasznos számodra is ez a konzultáció:

  • Átnézzük a legfontosabb vállalkozói feladatokat, és kiderítjük, mire kell több figyelmet fordítanod.
  • Már a konzultáció során elkezdheted összeállítani a saját forgatókönyvedet (akciótervedet), benne az egyszeri, a ciklikusan és a rendszeresen végzendő feladatok listájával.
  • Azáltal, hogy a vállalkozásod üzleti részére tisztább rálátásod lesz, tudni fogod, hogyan dolgozhatsz nem csupán a vállalkozásodban, de a vállalkozásodon is.
  • Tudni fogod, hogyan leszel képes stabil bevételt elérni, és hogyan kezeld tervezetten a bizniszed pénzügyeit.
  • Látni fogod merre indulj el, ha fejleszteni szeretnéd a szolgáltatásod.
  • Ha aktuális, akkor fogsz tudni árat is emelni.
  • Ha úgy érzed, hogy időszerű lenne, hogy több és jobb ügyfeled legyen, akkor ehhez is megkapod a szükséges instrukciókat.
  • Ha az a legjobb irány, akkor az átbeszélt rendszerszemlélet segíteni fog a vállalkozásod újra-, illetve továbbgondolásában.
  • Weblapokkal, értékesítési oldalakkal és folyamatokkal kapcsolatban akkor is előnyre teszel szert, ha már van saját honlapod. Ha pedig nincs, és az előtted álló hónapok során szeretnél egyet, tudni fogod, hogyan kezdj bele.
  • Kommunikációs stratégiád is szóba kerül. Jóval nagyobb magabiztossággal fogsz tudni belefogni a tartalmak (közösségi média, blog, stb. posztok, cikkek) összeállításába.

“A coaching nem varázslat. De a hatása varázslatos…
Noha azt mondom, hogy csodákban utazom, valójában segítek az ügyfeleimnek abban, hogy másként lássák a világukat. Mert aki másképp látja a világot, annak a világa megváltozik. Aki másképp látja a világot, az máshogy viselkedik, és olyan eredményeket képes elérni, amelyek még akár néhány másodperccel korábban is lehetetlennek tűntek. Ezt nevezem én csodának.”

— Rich Litvin

Miért hallgass rám?

Klopfer Csaba

coach, üzleti mentor

{
Vannak időszakok, amikor beleragadunk a fejünkbe, és nem látunk új alternatívákat. Emellett görcsösen ragaszkodunk a saját összeesküvés elméletünkhöz, és meg sem halljuk a belső hangunkat. Egy ilyen életszakaszomban ismertem meg Csabit. Ő vezetett rá, hogy a saját magam által felállított korlátokból, hogyan tudok kiszabadulni. Hogyan tudok újra értékes, és csodálatos emberként tekinteni saját magamra. Hálásan köszönöm a támogatásod!

Környei Andi

Közel két évtizede foglalkozom kommunikációval — ami a hatékonyság és eredményesség fejlesztésének is eszköze. Kezdetben főleg a marketing, szövegírás, landing oldalak és értékesítési rendszerek tervezése állt a középpontban. Majd egy idő után már nem csak a vállalkozások, hanem az azokat működtető vállalókók fejlesztésén dolgoztam az ügyfeleimmel. Ez a mélyebb munka — coaching és mentorálás — gyakran az okok megváltoztatásáról szól.

Az elmúlt években dolgoztam cégvezetőkkel, olimpikonokkal, coachokkal, dietetikusokkal, erőnléti edzőkkel, nyelvtanárokkal, nyelvtanulókkal, webdesignerekkel, marketing és értékesítési
vezetőkkel.

Jelenleg is segítek vállalkozások elindulásában, fejlesztésében és automatizálásában, márkák felépítésében, újratervezésében, értékesítési folyamatok megalkotásában és automatizálásában, weblapok készítésében és kommunikációs stratégia kialakításában, egyéni teljesítmény optimalizálásában, szokásváltásban, önbizalom építésben, valamint cégkultúra-fejlesztésben.

De bármelyik területre is fókuszálunk az ügyfeleimmel,
szenvedélyem az inspirálás, az egyszerűsítés és az azonnali megvalósítás.

Abban tudok segíteni, hogy a vállalkozásod ne csupán egy munkahely legyen számodra, hanem egy olyan eszköz, ami a lehető legjobban támogatja a te személyes életed kiteljesedését, számodra fontos céljaid megvalósulását, hogy tényleg azt csinálhasd, amit szeretsz. Örömmel támogatlak, ha készen állsz kapcsolódni a belső erőddel.

Hiszem, hogy a világ jobb hellyé válhat, ha képesek vagyunk még mélyebb kapcsolatot ápolni saját magunkkal, és rátalálunk valódi értékünket. Láttam már sokszor, milyen az, amikor valakit a saját fejében lévő korlátok tartanak vissza, és milyen különbséget hoz, amikor ezen túl tud lépni.

Célom…

hogy azok a coachok, tanácsadók és más — coaching szemléletű — szolgáltatók, akikkel kapcsolatba kerülök, képessé váljanak saját magukból és a vállalkozásukból többet kihozni. Fizikálisan és mentálisan is magasfokú teljesítményt érjenek el, több időt tölthessenek az optimális teljesítményzónában — flow állapotban —, emellett tapasztalhassák meg a jobb, őszintébb, és ebből eredően felszabadultabb emberi kapcsolódások erejét — akár a magánéletükben, a karrierépítésük során, vagy a biznisz világában.

Ennek köszönhetően — mi együtt— a világ megváltoztatásán dolgozunk, hogy jobb hellyé váljon magunk és mások számára.

#jobbhellyétesszük #tőledleszmás

Copyright © 1979-2022 /// klopfer.hu / Klopfer Csaba | Jogi információk: Impresszum, Adatkezelési tájékoztató

Pin It on Pinterest