» A PRAXISÉPÍTÉS 9 LÉPÉSE COACHOKNAK, EGYÉNI SZOLGÁLTATÓKNAK

Ismerd meg azt a 9 egyszerű lépést, aminek a hatására az emberek sorba állnak, és  arra várnak, hogy az ügyfeleid lehessenek  — anélkül, hogy bárkinek is tukmálnod kellene a szolgáltatásodat!

A szakmát megtanultad. Ha úgy érzed, itt az ideje feltörni a praxisépítés kódját,  kérj időpontot STRATÉGIAI BESZÉLGETÉSRE!  Ez egy feltáró konzultáció, ami után mindent világosabban fogsz látni: képes leszel dekódolni és felépíteni a praxisod.

A praxisépítés nem zsákbamacska

A sikeres praxisépítés nem a véletlen szerencsén múlik.

Léteznek a vállalkozásod eredményeit alapjaiban befolyásoló elvek, és elhagyhatatlan feladatok. Ha ezeket nem ismered, akkor valóban kiszámíthatatlannak tűnik. Ez az, amiért sokan inkább bele sem vágnak: túlságosan bizonytalan és félelmetes.

A megfelelő szemléletmód és erre épülő egyedi stratégia viszont kontrollt ad a kezedbe. Képes leszel vállalkozásod kezdeti, alapozó szakaszán túljutni. A technikák és taktikai elemek (weblap, értékesítési funnel, logó, stb.) csak ezt követően, ezen a sziklaszilárd alapon állják meg igazán a helyüket.

Nem számít, mióta csinálod

Mindegy, hogy most még csak tervezed az elindulást, vagy már évek óta építed a praxisod.

A vállalkozásod mindaddig az alapozó fázisban tart, amíg

  • nincs a kezedben a bevételek és a munkaórák alakulásának kontrollja, és
  • nem válik kiszámíthatóvá az értékesítési folyamatod.

Vagyis amíg nem a szándékod szerint alakul a praxisod, addig az alapozáson kell dolgoznod.

Ehhez viszont nem trendi ötletekre, nem jobb weblapra, nem új eszközökre, de nem is több szakmai tudásra van szükséged, hanem megfelelő, lényeglátó szemléletmódra, saját igényeidhez és céljaidhoz igazodó stratégiára, vagyis DWF megközelítésre.

Tényleg nem kell beleőrülnöd a praxisod építésébe, sem tövig rágnod a körmöd az idegeskedéstől, hogy vajon nálad működni fog-e.

Ahelyett, hogy technikákra és taktikai elemekre fókuszálnál, vagyis értelmetlen landing page-ekkel szöszölnél, bonyolult, de mégis eredménytelen étékesítési tölcséreket építenél, vagy drága, de hatástalan hirdetésekre szórnád el a pénzed, ismerd meg a praxisépítés kódját — és végre tényleg nem zsákbamacska lesz a vállalkozásod működése.

A DWF módszer ezt adja a kezedbe.

Meghívó

Szeretnél egy kontrollálható, egyszerűen megvalósítható és működtethető útvonalat az erősen motivált és magasan fizető ügyfelekhezfolyamatosan és természetes módon?

Jelentkezz feltáró stratégiai konzultációra, ahol fókuszáltan és közvetlenül azzal foglalkozunk, hogyan építsd fel és működtesd a praxisod.

Ha most a vállalkozásod fellendítésén akarsz dolgozni, és ehhez tudni szeretnéd a következő lépéseket, akkor jelentkezz a díjmentes konzultációra — és közösen átnézzük azt is, hogy az előtted álló évben, hogyan érheted el azt a bevételt, amit megérdemelsz.

A konzultáció során lesz lehetőséged megismerni a DWF módszert.

Ha pedig a találkozón mindketten egyértelműen azt látjuk, hogy a legjobb döntés a közös munka lenne, akkor beszélhetünk annak részleteiről, vagyis a DWF módszeren alapuló praxisépítő programról is.

Olvass tovább a részletekért, vagy jelentkezz most a feltáró stratégiai konzultációra!

Kattints a gombra, és jelentkezz a díjmentes online,
feltáró konzultációra, vagy olvass tovább a részletekért!

“Nem az sodor bajba,
amit nem tudsz, hanem az,
amit holtbiztosan tudsz,
csak épp rosszul.

— Mark Twain

Feltáró Stratégiai Konzultációról röviden

Amire ne számíts!
  • Ne számíts hurrá optimizmusra. Nem rózsaszín szemüvegen keresztül fogjuk nézni a világot, sem a helyzetedet.
  • Ez nem automatizált webinár. Nem egy előre legyártott sablon szöveget kapsz, amihez hozzá sem tudsz szólni.
  • Ez nem szimpla tanácsadás, és főleg nem okoskodásról szól, amit neked csendben végig kell hallgatnod.
  • Ugyanakkor nem is színtiszta coaching beszélgetés lesz, és ne is számíts vallatáshoz hasonlatos kérdésáradatra, se méltóságteljes hümmögésekre.
  • A fókuszban nem a technikák és nem is a taktikai elemek lesznek. Nem fogunk weblapot elemezni, nem beszélünk weblap struktúráról, sem értékesítési tölcsérről (sales funnelről), sem más trendi ötletről. Rólad lesz szó, meg a vállalkozásodról — felülnézetből és mélyre ásva. Hogy felszínre kerülhessenek az erősségek, hiányosságok és a valódi kihívások. De a konzultáción nem mikromenedzselünk és nem bütykölünk meg semmit.
  • A feltáró stratégiai konzultáció során nem akarok neked eladni semmit. Ez nem egy sales prezentáció. A végén nem erőltetek rád semmit sem. Sőt, egyáltalán nem biztos az sem, hogy a konzultáció után együtt fogunk dolgozni a DWF Praxisépítő Programban. Ha a helyzeted alapján mindketten egyértelműen úgy látjuk, hogy a legjobb logikus lépés az, ha együtt dolgozunk, akkor felkínálom ennek a lehetőségét. De ne számíts tukmálásra.
  • A konzultáció jelentkezéshez kötött. A te jelentkezésedet is — mint bárki másét — el fogom bírálni az előzetes auditra adott visszajelzésed alapján. (Igen, volt már olyan, akinek, azt jeleztem vissza, hogy nem javaslom, hogy összehozzuk a konzultációt.)
Akinek ez nem szól:
  • Az “Ej, ráérünk arra még!” frázist mondogató Pató Pál úr féléknek azért nem szól, mert már ez a konzultáció is cselekvésről, változáson alapuló változtatásról, nyitottságról, döntésekről fog szólni, ami könnyedén kilökheti őket a komfortos és megszokott keretekből.
  • Akinek a szavajárása, hogy “Igen, de…”, akinek szinte mindig van mindenre kifogása, hogy az miért nem fog működni, az nem fogja jól érezni magát. Már a konzultáción is feszélyezve érezné magát, a praxisépítő program pedig szenvedés lenne számára.
  • Azoknak sem szól, akik gyorsan akarnak mindent semmiért. Akik nem hajlandók beletenni a belső és külső munkát, akik nem akarják megfizetni a kimagasló eredmények árát, számukra ez túl kemény terep lenne. A konzultáció és a program egyaránt.
  • Azoknak sem javaslom, akik nem szívesen dolgoznának olyan emberrel, amilyenek ők maguk, és ezen még változtatni sem szeretnének.
  • Akiket a technikák és a taktikai elemek, valamint a trendi ötletek jobban érdeklik, mint a stratégia konzisztens követése, és a helyes gondolkodásmód kialakítása. Ha eszközökhöz ragaszkodnak alapelvek helyett.
  • Akinek nincs szaktudása, és még csak nem is nyitott annak megszerzésére.
  • Aki mástól várja a csodát és a megvalósítást.

Mikor szól neked?

Senki sem tud eltántorítani.

  • Lehet, hogy még nincs vállalkozásod, és talán még szolgáltatásod sincs. De él benned egy erős késztetés, hogy valami igazán jót hozz létre. Valós problémára, illetve kihívásra kívánsz hathatós megoldást nyújtani.
  • Csillapíthatatlan vágy él benned: “Magamnak — a saját feltételeim szerint — akarok dolgozni, és azt akarom csinálni, amit szeretek.” Senki nem tud lebeszélni, hogy létrehozd a bizniszed: de még nem találtál egy igazán jó lépésről lépésre módszert.
  • Nem több új infóra, nem trendi ötletekre, és nem szakmai képzésre van szükséged, hanem gyakorlati tapasztalatra, megfelelő gondolkodásmódra és egyszerűen alkalmazható és igényeidhez igazítható stratégiára.

Csinálod, de úgy érzed, hogy valami hiányzik.

  • Van vállalkozásod — szereted is.
  • Vannak ügyfeleid.
  • Időnként túlvállalod magad, mégis gyakran foghíjas a naptárad.
  • Vannak jobb időszakok, de az eredmények nem kiszámítható módon, hanem inkább véletlenszerűen jönnek.
  • Időnként úgy érzed, a profitod még bőven nőhetne.
  • A technikai rendszered döcög egy kicsit. De még a marketinged és értékesítési folyamatod is lehetne jobb.
  • Tudni és látni akarod, hogyan lehet ezt jobban csinálni, hogyan lehet több vevőt elérni, és jobb ügyfelekkel dolgozni.

Lehet, hogy foglalkoztatnak ezek a végső kérdések is:

  • “Bölcsen éltem?
  • Mélyen szerettem?
  • Jól szolgáltam másokat?

Talán te is érzed, hogy az anyagi sikereken és a csillogáson túl van más is, ami jóval értékesebb. A vállalkozásodat nem csupán egy munkahelynek szeretnéd. Személyes életedben szeretnél minél jobban kiteljesedni, és a vállalkozásod ebben egy remek eszköz lehet számodra.

Ha úgy látod, ez neked való, és ha szeretnél személyre szabott stratégiát, és jól jönne, ha mielőbb megtehetnéd a következő lépéseket a sikeres praxisod felé, akkor jelentkezz a konzultációra, ahol megismered a praxisépítés 9 legfontosabb lépését is.

Kattints a gombra, és jelentkezz a díjmentes online,
feltáró konzultációra, vagy olvass tovább a részletekért!

“A hatékonyság és lényeglátás
nem arról szól, hogy többet végzünk el
kevesebb idő alatt, hanem arról, hogy
csak a valóban szükséges
dolgokat végezzük el
.”

— Greg McKeown, a Lényeglátás és az Effortless c. könyvek szerzője

Egy komplett kisvárosnyi szakembert érint

Szuper, ha szeretsz ügyfelekkel dolgozni, és még jó is vagy benne. De talán a te naptárad is foghíjas, és lehet, hogy a meglévő ügyfelek egy része finoman szólva sem optimális.

Ez azért van így, mert még a szakmai nagyszerűség sem képes tartósan ellensúlyozni az üzleti hiányosságokat.

A coachok és segítők 3 legfájdalmasabb kihívása nem szakmai eredetű. A szakmát értik. Az üzleti folyamatokat és a praxis építését nem. A nagy hármastól — árazás, érdeklődőszerzés és értékesítés — viszolyognak.

Ezért inkább mással foglalkoznak:

(1) A képzett coachok és más szakértők masszív része “kurzus junkie” lesz, vagyis szakmai képzésről szakmai képzésre járnak. Ettől remélik a nagy áttörést. Ebben persze benne van a képző cégek keze is, hiszen az ő profitjuk abból származik, hogy minél többen, minél több tudást vesznek tőlük. Sokszor igen borsos áron.

(2) Egy másik nagy tömeg — tapasztalataim szerint ők vannak többen —, akik a trendi megoldásokra ugranak, mindig az új technikákat és taktikai elemeket keresik. Mégis néhány erőtlen és sikertelen próbálkozás után végleg feladják, hogy valaha is saját vállalkozásukból éljenek. Ők végül nem építik fel azt az álompraxist, amire annyira vágytak kezdetben.

(3) Van egy maréknyi lelkes szakértő, akik nem adják fel az álmaikat. Az, hogy itt vagy, azt mutatja, hogy te is közéjük tartozol. Nem az számít, hogy a pénz és profit miatt csinálod, vagy a rugalmas időbeosztás szabadságáért, vagy mások segítése motivál. Az a fontos, hogy hajt valami. De talán már érezted te is, hogy ha kiemelkedő vagy a szakmádban, az kevés. Vagy tapasztaltad, hogy ha briliáns marketing eszközöket használsz, az is kevés.

Jelentkezz a konzultációra, ha most rákapcsolnál, és szeretnéd a következő szintre juttatni a vállalkozásodat úgy, hogy minél több időt tölthess azzal, amit szeretsz, és a lehető legkevesebbet azzal, amit a hátad közepére sem kívánsz.

Akkor is jelentkezz, ha most indulsz, és felesleges körök nélkül szeretnéd fellendíteni a praxisodat. Ebben az esetben átnézzük, hogyan tudod kimerítő gürcölés és hetekig vagy hónapokig tartó pepecselés helyett felépíteni a működő szakértői vállalkozásodat egyetlen éven (vagy akár féléven) belül — akkor is, ha eddig még nem volt fizető ügyfeled.

Kattints a gombra, és jelentkezz a díjmentes online,
feltáró konzultációra, vagy olvass tovább a részletekért!

Ne a közepén kapj bele!

Anna, karrier tanácsadó ezt mondta a konzultáció végén:

“Ez de jó volt! Most ismertem fel, hogy a folyamat közepén kezdtem bele a vállalkozásom építésébe. Már látom, miért törött bele a bicskám, és tudom, mik a soron következő lépések. Köszönöm, Csaba!”

Hiába igyekszel keményen, és hiába fektetsz annyi időt és pénzt saját szakmai képzésedbe, hiába vagy nagyszerű, és hiába tudod, hogy értékes az, amit nyújtani tudsz, a konkurencia mégis

  • jobb üzleti modellel,
  • eredményesebb stratégiával és
  • ügyesebb kommunikációval

elhappolja a legizgalmasabb és legjobban fizető ügyfeleket. Te pedig talán már kezded azt érezni, hogy esélyed sincs üzleti sikerre.

Kattints a gombra, és jelentkezz a díjmentes online,
feltáró konzultációra, vagy olvass tovább a részletekért!

Töltsd meg kiszámíthatóan a naptárad — időpazarlás és frusztráció nélkül!

Ha kong a naptárad az ürességtől, fel kell töltened.

Ha tele van a naptárad, mégsem vagy elégedett, akkor jobb ügyfelekkel és jobb módszerekkel kell feltöltened.

“Ügyfél nélkül nem vagy coach.”

— Steve Chandler, A sikeres coach c. könyv társszerzője

Mindegy, hogy te coach-ként vagy más szakemberként — nyelvtanárként, párkapcsolati tanácsadóként, vagy épp személyi edzőként — dolgozol, végeredményben abból élsz, hogy a figyelmedet és a szakértelmedet adod el.

Azt a szaktudást kamatoztatod, melyet hosszú idő alatt, kemény és fáradságos munkával megszereztél.

Érezted már te is, hogy nincs elég szabadidőd, nincs elég bevételed, és nincs meg a kellő stabilitásod? Ha van elég ügyfeled, akkor időd nincs? Ha meg időd van, akkor pedig nincs elég ügyfeled, és így a bevételed jelentősen megcsappan?

Jelentkezz a feltáró konzultációra, hogy együtt megnézhessük, mik a valóban szükséges feladataid, amiket el kell végezned az üzleti céljaid érdekében.

Kattints a gombra, és jelentkezz a díjmentes online,
feltáró konzultációra, vagy olvass tovább a részletekért!

Fókuszálj a lényegre!

Ahhoz, hogy a vágyott üzleti eredményeket elérd, a szakmai kiválóságod önmagában nem lesz elég. Ahogyan egy klassz weblap, zseniális marketing, de még a remekül felépített, de nem hozzád passzoló értékesítési rendszered sem.

Ha szolgáltatóként egy ideje már építed a praxisod, akkor elkerülhetetlenek az ideiglenes hullámvölgyek és lendületvesztések. Ez teljesen normális. Azonban ha nem cselekszel időben, illetve nem a megfelelő módon hozol döntést, huzamosabb ideig is benne ragadhatsz a gödörben.

Ha nem az elengedhetetlenül szükséges dolgokat csinálod, és azokat nem a megfelelő sorrendben, akkor a technikákra és taktikai elemekre fordított idődet és pénzedet csak kiszórod az ablakon.

Az összhang fontosabb.

A lényeglátás fontosabb.

Az, hogy egyre jobban értsd az emberek gondolkodását, fontosabb.

Az, hogy a vállalkozásod a számodra értékes személyes törekvéseidet támogassa — miközben élvezed is a munkádat —, fontosabb.

Kattints a gombra, és jelentkezz a díjmentes online,
feltáró konzultációra, vagy olvass tovább a részletekért!

Felesleges kerülőutak nélkül építsd fel a praxisod!

Ismerd meg a DWF módszert, és tanuld meg feltörni a — te mércéd szerinti — SIKERES VÁLLALKOZÁS kódját. A feltáró stratégiai konzultáción láthatóvá teszem számodra is, hogyan tudod a jól működő praxisodat felépíteni — a saját feltételeid mellett.

  • Nem reménykedve, hogy “hátha bejön!”
  • Nem seftelve, nem feketén.
  • Nem erőlködve, és nem is kényszerből. A DWF módszer — amit használok — nem erről szól.

Biztosan te is tudod, milyen érzés csak dolgozni, gürizni, robotolni úgy, hogy közben csak vánszorogva lépdelünk közelebb a sikerekhez. Képzeld csak el, hogy milyen lehet hatvanon túl is még mindig csak kényszerből melózni.

Én nem így gondolkodom a sikerről.

Éppen ezért meghívlak egy feltáró stratégiai konzultációra, ahol közösen átnézzük, hogy mit tarts meg a teendő listádon, és mit törölj onnan, hogy az hosszú távon előnyös legyen számodra.

Üzletileg.

Meg szakmailag és emberileg is. Hogy a vállalkozásod ne csupán egy munkahely legyen számodra, hanem egy olyan eszköz, ami a lehető legjobban támogatja a te személyes életed kiteljesedését, számodra fontos céljaid megvalósulását, hogy tényleg azt csinálhasd, amit szeretsz.

Kattints a gombra, és jelentkezz a díjmentes online,
feltáró konzultációra, vagy olvass tovább a részletekért!

A 3 fő terület a praxis dekódoláshoz

MIKROVÁLLALKOZÓKÉNT NAGYON NEHÉZ DOLGOD LESZ, HA EZEK KÖZÜL BÁRMELYIKKEL HADILÁBON ÁLLSZ.

A 3 kritikus terület, ami alapjaiban határozza meg a praxisod sikerét:

  • Milyen ember vagy?
  • Milyen szakember vagy?
  • Milyen vállalkozó vagy?
1. A szakember

Alapkövetelmény a szakértelem, valamint a szakmai alázat és eredményesség. Szinte minden szakértői vállalkozás ebből nő ki.

Tudod, hogy amit nyújtani tudsz az embereknek, az hasznos. Amikor együtt dolgozol  az ügyfeleddel — amikor coach-ként végigvisztek egy folyamatot, vagy edzőként félkészíted a sportolódat, vagy a mentor programodban támogatod a törekvő kezdő vállalkozókat —, látod, hogy jelentős változások és eredmények jönnek létre.

Értesz a dolgodhoz.

Persze kezdetekben nem kell, hogy kiváló legyél. De igenis fontos az elhivatottságod, és az eredményorientált hozzáállásod. Előnyös, ha folyamatosan fejleszted magad, és ha értékes és szerethető a szolgáltatásod.

2. Az ember

Persze önmagában az kevés, ha kiváló szakember vagy. Természetesen ezzel karöltve lényeges szempont, hogy legyél olyan ember, akiben mások megbíznak, akire lehet számítani. A jellem és korrektség kiemelkedő jelentőségű.

Nem mindegy, milyen a gondolkodásmódod és hitrendszered, vagyis mit gondolsz önmagadról, másokról és a lehetőségekről. Minél gyakrabban és kiszámíthatóbban tudsz az OTZ-ben, azaz az optimális teljesítményzónában tartózkodni (amit Csíkszentmihályi Mihály pszichológia professzor flow állapotnak nevezett), annál lendületesebben és energikusabban tudod belevetni magad bármibe — legyen szó munkáról, sportról, kikapcsolódásról vagy más hobbi tevékenységről.

Az pedig külön előny, ha mások szeretnek és tisztelnek téged.

3. A vállalkozó

Ahhoz, hogy jövőre, vagy akár 5-10 év múlva is piacon legyél, és ki tudd szolgálni az ügyfeleidet, elengedhetetlen, és sok kellemetlenségtől szabadít meg, ha értesz a bizniszed üzleti részéhez.

Vannak kifejezetten vállalkozói feladatok, amiket, ha nem ismersz és nem foglalkozol velük következetesen, akkor könnyen beletörhet a bicskád.

A coachok és más szakértő vállalkozók azért halmozzák a képzéseket, azért akarnak folyamatosan jobbak lenni a szakmájukban, mert azt remélik, hogy így még több emberen tudnak segíteni, még látványosabb eredményeket érhetnek el az ügyfeleik életében, még többen fogják őket ajánlani, és az ajánlások révén, még több, még magasabb bevételre tehetnek szert.

Nos, ehhez képest a valóság az, hogy önmagában a szakmai képzések nem tesznek jobb vállalkozóvá, és még azt a kevéske bevételt is elviszik, amit sikerül megtermelni. Az ügyfelek pedig nemhogy többet fizetnének a coach megnövekedett tudásáért, de még az alapvető tiszteletet sem adják meg neki:  alkudoznak, kifogásokkal érvelnek, lemondják a találkozókat, és még csak nem is jönnek hozzá elegen.

“Ha sikeres akarsz lenni, meg kell tanulnod
ugyanúgy szeretni a coaching üzleti részét,
mint magát a coachingot.”
 – Rich Litvin

Ha erre is kellő figyelmet fordítasz, és ezen a területen is elkezdesz fejlődni, és a mindennapod részévé válik a vállalkozói mentalitás, akkor nem csupán több bevételed lesz, hanem jobban fogod tudni élvezni mindazt, amiért eredetileg belekezdtél. Plusz kontrollod lesz a vállalkozásod felett.

A feltáró stratégiai konzultáción a harmadik területre helyezzük a hangsúlyt: miképp válhatsz a praxisépítés üzleti részének a mesterévé.

A DWF módszer alkalmazása során képes leszel dekódolni a praxisépítést, így már nem csak a szakmádhoz, hanem a vállalkozásod üzleti részéhez is érteni fogsz. Kristálytisztává fog válni előtted is, mikor mit csinálj a vágyott eredmények eléréséhez.

Vagyis jobb vállalkozóvá válsz,
és így jobb döntéseket fogsz hozni.

Bónuszként megtapasztalod majd, hogy a másik két területen is képes vagy fejlődni. Több időd marad az igazán lényeges dolgokra, tudsz tanulni, kikapcsolódni, a vállalkozásod fejlődési ütemét pedig te fogod tudni kontrollálni — és így nem kell kényszerből elvállalnod olyan munkákat, amit a hátad közepére sem kívánnál.

Igen, ez azt is jelenti, hogy
képes leszel NEM-et mondani
mindarra, ami zsákutcába vinne.

Ez a módszer abban is tud segíteni neked, hogy a meglévő — vagy most induló — praxisod foghíjas naptárát képes legyél kiszámítható módon feltölteni. Ráadásul a számodra legjobb ügyfelekkel. Olyanokkal, akik meg is csinálják a “házijukat”, illetve azt, amit szakértőként kérsz tőlük, akik maximálisan tisztelik az idődet, nem mondják le a megbeszélt időpontot az utolsó pillanatban, akik örülnek, hogy veled tudnak együtt dolgozni és magasan meg is fizetik a tudásod.

Emellett akkor is segítségedre lesz ez a módszer, ha olyan vállalkozást szeretnél, amit te is legalább annyira élvezel és szeretsz, mint amennyire az ügyfeleid örülnek az elért eredményeknek.

Ha most készen állsz, akkor a feltáró stratégiai konzultáció során téged is támogatlak abban, hogy képes legyél leegyszerűsíteni a vállalkozásod építését, népszerűsítését, és tudj úgy kommunikálni, hogy az téged és az ügyfeleidet is egyaránt szolgáljon.

Ahhoz, hogy stabilan működő, fejlődőképes vállalkozást építhess fel — és azt saját feltételeid szerint irányítsd —, ismerned és működtetned kell a 9 legfontosabb vállalkozói feladatot.

A konzultáción ezekre a feladatokra nézünk rá, és feltárjuk, hogyan tudod a vállalkozásodat a saját szándékod szerint vezetni. (Erről a 9 feladatról még olvashatsz ezen az oldalon.)

Kattints a gombra, és jelentkezz a díjmentes online,
feltáró konzultációra, vagy olvass tovább a részletekért!

{
Már egy hónap után elértem azt a havi bevételt, amit a közös munkánk előtt az év végére terveztem, pedig a 9 legfontosabb feladatból még csak az első 4-et kezdtem el helyretenni.
{
Most, hogy már ismerem ezeket a lépéseket, annyira egyszerű és logikus. Könnyen érthető hasznos vonalvezető, ezért a feladatok egy részét biztonságosan és kényelmesen kiszervezhetem.
{
Ha ezt már akkor is ismertem volna, amikor elkezdtem coachként dolgozni, hónapokat spóroltam volna meg. Ezalatt pedig szolid kalkulációval is 2-3 millióval magasabb bevételt értem volna el.


85% mást csinálna

Te LEGYÉL KIVÉTEL, ÉS foglalkozz
azzal, amit igazán szeretsz!

A Gallup közvélemény-kutató felmérése szerint az emberek 85%-a utálja a munkáját. Én pedig azt látom, hogy még azok között is, akik saját vállalkozásba kezdtek, túl sokan érzik ugyanezt. Képesek napi 8-10 órát (akár többet is) eltölteni olyan tevékenységgel, amit nem szeretnek. Közben olyan életről ábrándoznak, amiben jól érzik magukat.

Én azt kívánom, hogy te örömmel vállalkozz! Legyen olyan a munkád, amit szívesen végzel, és amiről tudod, hogy értékes mások számára. Téged pedig hozzásegít vágyott életminőséged eléréséhez.

Jelentkezz a DWF feltáró konzultációra, ahol megismered a praxisépítés 9 legfontosabb lépését, és pontosan látni fogod azt is, hogy neked mit kell tenned a saját üzleti és személyes céljaid érdekében.

Kattints a gombra, és jelentkezz a díjmentes online,
feltáró konzultációra, vagy olvass tovább a részletekért!

“…ha távolról, a magasból szemléled a tájat, észrevehetsz összefüggéseket olyan dolgok között, amikről nem is gondoltad volna, hogy közük van egymáshoz.

— Robin Sharma

A DWF módszer

A DWF, vagyis a “dontwaitfly” kifejezés olyan embert jelöl, aki nyitott merész célokat kitűzni, hogy ezeken dolgozva felszínre hozhassa valódi képességeit. Hajlandó ezért bátor döntéseket hozni, halogatás helyett elkötelezetten és következetesen cselekedni. Kifogások helyett megoldásokat keres, nyafogás helyett fogást talál a kihívásokon, és közben élvezi a mindennapok kalandjait.

Mindez megjelenik a módszerben is,
aminek a 3 pillére:

A DWF módszer központi eleme az irányszabást követő cselekvés, amit optimalizálással, azaz fejlesztéssel folytatunk.

Ez egy gondolkodási és praxisépítési keretrendszer.

Nem konyhakész megoldáscsomag. Nem is előre legyártott sablon eszközök rendszere.

Olyan reziliens — vagyis rugalmasan ellenálló — megközelítést ad a kezedbe, amivel pontosan tudni fogod, hol tartasz a vállalkozásoddal, és azt is, mit kell tenned, hogy a következő fejlődési ponthoz eljuttasd a praxisod.

Ez a vállalkozói és vezetői szemléletmód segít a saját stratégiád testre szabásában és fejlesztésében. Erre alapozva jobb döntéseket tudsz hozni, és könnyebben fogod tudni kiválasztani a számodra és a vállalkozásod számára legjobban passzoló eszközöket (üzleti modell, weblap, kommunikációs platform, hirdetési felület, marketing és üzleti szoftverek, stb.).

A kontroll egyértelműen a te kezedbe kerül.

Nem kiszámíthatatlan véletlen szerencse lesz az üzleti fellendülésed, hanem képes leszel újra és újra megismételni az eredményeket. Nem zsákbamacska, nem baleset, hanem a tervezett folyamatod következménye lesz az üzleti sikered.

Viszont ez — a praxisépítő stratégia és vállalkozói szemléletmód-fejlesztő program — nem való mindenkinek. Kifejezetten ambiciózus és kitartó szakemberekhez passzol leginkább. Olyanoknak való, akik dwf, vagyis dontwaitfly emberré akarnak válni, és a kifogások gyártása helyett már most is a megoldásokra fókuszálnak, vagy legalább szeretnének ezen a területen előrébb lépni.

A DWF módszert számukra fejlesztettem ki, hogy

  • ők is képesek legyenek inspiráló ügyfelekkel megtölteni a naptárjukat,
  • emellett határozott és stabil bevétel-növekedést érhessenek el,
  • végre megengedhessék maguknak, hogy kevesebb munkával, több időt tölthessenek családjukkal, barátaikkal,
  • miközben teljes kontrolljuk és tisztánlátásuk van a praxisuk felett.

Miért stratégia és szemléletmód?

Egyszer robog a vállalkozásunk szekere, máskor meg erősen döcög. Ha szolgáltatóként egy ideje már építed a praxisod, akkor elkerülhetetlenek az ideiglenes hullámvölgyek és lendületvesztések.

Ez teljesen normális.

Ám ha nem cselekszel időben, illetve nem a megfelelő módon hozol döntést, huzamosabb ideig is benne ragadhatsz a gödörben.

Ez az állapot viszont képes végleg kinyírni a legerősebbek lelkesedését is.

Éppen ezért úgy lett megalkotva ez a módszer, hogy a felkapott technikáktól és trendi taktikai elemektől függetlenül is képes legyél visszaállítani magadat a növekedési pályára. Amikor veszítesz a lendületedből, nem egy új technika kínálja a tartós és valódi megoldást, hanem a hozzáállásod és a nézőpontod helyreállítása — és a megalkotott stratégia konzisztens követése.

A technikákkal és a taktikai elemekkel sincs semmi gond. Képesek sok terhet levenni a vállunkról. De a program során bemutatott gondolkodásmód következetes alkalmazása segíteni tud majd a megfelelő technika és optimális taktikai elem kiválasztásában is.

A lényeg, hogy először újra szabj irányt, kalibráld a gondolkodásod, a technikák úgyis csak ezek után tudnak segíteni.

Gyakori Kérdések

Kattints a kérdésekre, vagy a (+) ikonra, és olvasd el a válaszokat!

Mit jelent a DWF név?

A DWF (magyarosan dévéef) mozaikszó a “don’t”, “wait” és “fly” szavak kezdőbetűiből származik.

A “Don’t wait, fly!” jelentése “Ne várj, szárnyalj!”

A kifejezés arra vonatkozik, hogy a dontwaitfly ember nem halogat. Proaktív, nem pedig várja a “sült galambot”. Nyitott merész célokat kitűzni, hogy ezeken dolgozva felszínre hozhassa valódi képességeit. Hajlandó ezért bátor döntéseket hozni, mer bénázni is, halogatás helyett elkötelezetten és következetesen cselekedni. Kifogások helyett megoldásokat keres, nyafogás helyett fogást talál a kihívásokon, és közben élvezi a mindennapok kalandjait.

Ahogy OSHO “Zorba a Buddha”-ként említette, Vishen Lakhiani, a Mindvalley alapítója pedig “Buddha és a fenegyerek” jelzővel illeti.

Ez annyit tesz, hogy

(1) nyitott a tudatosságra, vagyis hajlandó energiát fordítani arra, hogy  a figyelmét tudatosan irányítsa valamire (pl. egy megvalósítani kívánt célra), vagy vonja ki belőle (pl. aggodalmak, félelmek, negatív gondolatok, stb.), és

(2) élvezi az élet kalandjait, szépségeit és kihívásait. Hajlandó a pályára lépni, és játszani.

Egy DWF vállalkozó tehát nem csak a zárt és sötét szoba csöndjében gyakorolja a tudatosságot, hanem az élet forgatagában is. Igen, a kihívások kellős közepén is.

Mi a 9 legfontosabb vállalkozói feladat?

1. SZABJ IRÁNYT!
2. TERVEZZ!
3. ALKOSD MEG A SZOLGÁLTATÁSOD!
4. TEDD ISMERTTÉ!
5. SZŰRJ!
6. ÉRTÉKESÍTS!
7. SZOLGÁLTASS!
8. KEZELD A PÉNZÜGYEKET!
9. OPTIMALIZÁLJ!

A módszer ezeket, vagyis a 9 legfontosabb vállalkozói feladatot foglalja össze. Ezt ellenőrző listaként is használhatod, így mindig pontosan tudni fogod, hol tartasz, és mi a következő lényeges lépés, és mi az, amit fejlesztened kell a jobb eredmény érdekében.

Hogyan lehet a Praxisépítő Programhoz csatlakozni?

A DWF Praxisépítő Programhoz közvetlenül nem lehet csatlakozni. Ez egy folyamat, ami optimális esetben a 5 szakaszból áll, a jelentkezéstől a sikeres praxisig. Minden egyes szakasz egyre mélyebb megértést és gyakorlati megvalósítást biztosít számodra.

Maga a program a 4. szakasz.

Az 5 szakasz:

#1 – Első szakasz a legrövidebb, hiszen kevesebb, mint 1 percig tart: jelentkezz a feltáró stratégiai konzultációra.

#2 – Ezt követően megkapod az előzetes audithoz tartozó kérdéssort. Ezt töltsd ki, majd ha ezzel megvagy, foglalj időpontot a szabad helyek közül. Maga az audit szakasza nagyjából negyed órás.

#3 – A feltáró stratégiai konzultáción átnézzük az aktuális helyzetedet, és a lehetséges útvonalat, amerre haladnod érdemes. A stratégia alapjaival foglalkozunk. Ez a konzultáció az előzetes audittal egybekötve már önmagában is egy komplett szolgáltatás. A konzultáció 60 perce roppant értékes, és még azok is hálásan megköszönik az időmet és segítségemet, akikkel végül nem kezdünk bele a közös munkába.

#4 – A Praxisépítő Program felgyorsítja és leegyszerűsíti a vállalkozásod felépítésének és működtetésének folyamatát, hogy csak a valóban szükséges dolgokkal kelljen foglalkoznod.
A program során tehát nem csupán azt sajátítod el, hogyan tudsz “gyorsabban vezetni”, hanem azt is — sőt, elsősorban azt —, hogy “a megfelelő irányba vezess”. Ez a szakasz 6-12 hónapig tart, attól függően, hogy hol tartasz, illetve milyen szinten van jelenleg a praxisod, és milyen gyorsan szeretnél haladni.

#5 – A sikeres praxisod. Ez a leghosszabb szakasz, éveken, évtizedeken át tarthat. Ez az, amikor már élvezed a munkád gyümölcsét.

Az 5 szakaszról és a Praxisépítő Programról további részleteket itt találsz.

A haszon

A DWF módszerrel felépített, stabilan működő és fejlődőképes vállalkozásod “mellékterméke” — vagy inkább ajándéka — az, hogy te magad is dontwaitfly emberré válsz.

De ez nem egy díj, amit ha elérsz, akkor azt kiteheted az irodád, vagy nappalid falára.

Ez az életmódoddá válik. Megváltozik a szemléleted, megváltozik az életminőséged.

Szerintem ez még nagyobb kincs, mint önmagában a sikeres praxis.

Mit van a teljes programban?

1. Coaching

A coaching során te dolgozol. Te fedezed fel a saját erődet, képességeidet, erőforrásaidat, és ezekből tervet alkotsz, és elkötelezett döntéseket hozol, majd ezt megvalósítás, vagyis valós cselekvés követi. Ezzel fogod tudni megerősíteni az önbizalmadat, növelni tudod a rezilienciádat (lelki rugalmas ellenállóképességedet), tágítani a komfortzónádat, és így olyan teljesítményre ÉS eredményekre leszel képes, ami ma még talán lehetetlennek tűnik számodra.

2. Mentorálás

A mentorálás során ezt a szemléletet követjük:

“I do, you watch. I do, you help. You do, I help. You do, I watch.

vagyis “Én csinálom, te nézed. Én csinálom, te segítesz. Te csinálod, én segítek. Te csonálod, én nézem.”

4. Tréning

Amit ma tudsz, az azokra az eredményekre voltak elegendőek, ahol most tartasz. Ha előrébb szeretnél jutni, érdemes új tudást, új készségeket elsajátítani, vagy a meglévőket mélyíteni.

  • Szövegírás, tartalomkészítés
  • Marketing, marketing tervezés
  • Értékesítés
  • Weblap tervezés és készítés
  • Értékesítési rendszer tervezése
  • Üzleti folyamatok tervezése
  • Pénzügyi tervezés
  • Coaching szemlélet
  • Időgazdálkodás
  • Szokásformálás
  • Kommunikáció
  • Optimalizálás
5. Weblap / Landing page

Egy weblapot saját feltételek és célok mentén több mindenre is felhasználhatsz. Lehet saját kommunikációs platform, lehet marketing eszköz, értékesítési felület. De még edukációra, vagyis az ügyfeleid szemléletformálására, oktatására is használhatod. A weblapodat saját kontrollod alatt tudod tartani. Üzleti igényeid szerint rugalmasan tudod formálni és optimalizálni (fejleszteni).

6. Érdeklődőszerző rendszer

Egy weblap önmagában nem más, mint egy online brossúra, ami információkkal látja el az arra járókat. Viszont egy üzleti koncepció mentén megtervezett és kivitelezett rendszer szerves részeként érdeklődőszerző eszközzé válhat. Segítheti a marketing és értékesítési folyamataidat. Képes lehet a nap 24 órájában gyűjteni a lehetséges jelölteket, és szűrni is, hogy neked csak azokkal a emberekkel kelljen személyesen időt töltened, akikkel nagyobb eséllyel, és így jobb konverzióval tudsz mély kapcsolódást és tartós együttműködést kialakítani.

7. Blueprint / Tervrajz

Az praxisépítésed tervrajza azokat a feladatokat és feladatcsoportokat, amiket az adott pillanatban és adott helyzetben szükséges végrehajtanod. Ebben lehetnek egyszer, vagy csak időszakosan elvégzendők, és heti, vagy nap szintű feladatok, valamint egyéb ciklikusságot követőek.

 

8. Ellenőrzőlisták

Az nagy előny, ha van mihez nyúlnod, egy új projekt kezdetén, vagy egy kihívás kellős közepén. Az előre jól átgondolt szempontsor alapján összeállított ellenőrzőlistán abban segítenek, hogy

  • nem minden esetben nulláról kitalálnod az egymást követő lépéseket,
  • így rendkívül sok időt és energiát takarítasz meg, amit a projekt kivitelezéséhez tudsz használni,
  • a folyamatból nem maradni ki fontos lépések, feladatok, hiszen a lista olyan, mint egy jó recept: tartalmazza az elengedhetetlen összetevőket, és azok helyes sorrendjét is.
7. Kivitelezés
  • Weblap / Landing page
  • Üzleti rendszer / Funnel
  • Szövegírás

Hozzád igazodik

A DWF Praxisépítő Program tele van mindazzal, amire szükséged lehet a vállalkozásod alapozása és fejlesztése során. De a számodra összeállított, hozzád igazított személyes programodba csak azok az elemek kerülnek, amikre neked valóban szükséged van, amik ténylegesen hozzásegítenek a személyes és üzleti céljaid eléréséhez.

Tehát a praxisépítő programodba nem kerül semmi sem, ami felesleges, és minden támogatást és eszközt tartalmazni fog, ami elengedhetetlen.

Az előzetes audit és a feltáró stratégiai konzultáció azt a célt szolgálja, hogy összeálljon a te személyes útvonalad.

Hogyan tudod részletesebben megismerni és kipróbálni a DWF módszeren alapuló Praxisépítő Programot?

Ezt a — vállalkozói szemléletet, stratégiát és ezeken alapuló eszközrendszert magában foglaló — programot nem osztom meg mindenkivel.

Azok számára teszem elérhetővé, akikről az derül ki, hogy valóban érdemes megosztani velük — olyan fejlődés-orientált és megállíthatatlan szakemberek (pl. edzők, gyógytornászok, dietetikusok, coach-ok, nyelvtanárok, stb.), akik nem riadnak vissza a kitartó, ugyanakkor intelligens munkától. Vagyis hajlandók cselekedni, változtatni, és nem csupán várnak a változásra.

Mivel a módszer mélyebb megismeréséhez és készségszintű elsajátításához az én együttműködésem is szükséges, ezért csak olyanokkal dolgozom együtt egy folyamatban, akik nyitottak és képesek is az önálló munkavégzésre, kellő alázattal viszonyulnak a szakmájukhoz és az emberekhez. Ugyanakkor ha elakadnak, nem várnak tapsra, hanem — proaktív módon — mernek kérdezni, segítséget kérni (Ez egyébként kifejezetten egy dontwaitfly tulajdonság.)

Emellett nem kívánok piaci előnyhöz juttatni olyan embert, akinek nem tiszták a szándékai, és kényelmetlen számomra vele együtt dolgozni. Ezért csak olyan emberrel dolgozom, akivel a közös munka során kölcsönösen megvan a bizalmi hangulat, oldott légkör és a szükséges kémia.

A megismerés 5 szakasza

A DWF módszert és Praxisépítő Programot az alábbi 5 szakaszon keresztül ismerheted meg. Minden egyes szakasz egyre mélyebb megértést és gyakorlati megvalósítást biztosít számodra.

Az egyes szakaszoknál időtartamokat is láthatsz, amik az adott szakaszban eltöltött átlagos idő mennyiségére vonatkoznak.

1. szakasz - JELENTKEZÉS A KONZULTÁCIÓRA:

Ez kevesebb, mint 1 percet jelent.

2. szakasz - ELŐZETES AUDIT:

Azért, hogy a 3. szakaszra, vagyis a Feltáró Stratégiai Konzultációra szánt időt a lehető legproduktívabban használjuk fel, a konzultáció előtt küldök neked egy kérdéssort.

Ez legalább 2 dologban lesz segítségünkre:

#1 egy jól megtervezett szempontsor alapján át tudod nézni a helyzetedet, és olyan kérdéseket is átgondolsz, amit eddig talán még nem tettél;

#2 én pedig a válaszaid alapján úgy készülök fel, hogy a leghatékonyabban használjuk ki az időt — mint ahogyan egy csúcsszabó készíti a bespoke öltönyöket/kosztümöket —, teljesen a te igényeidhez és valós szándékaidhoz igazítom a DWF módszer lépéseit.

Ez a szakasz 15-20 percig is eltarthat.
Persze ha egy ideje aktívan foglalkozol a praxisod építésével, lehet hogy ennél kevesebb idő is elegendő lesz számodra.

3. szakasz - FELTÁRÓ STRATÉGIAI KONZULTÁCIÓ:

Nem beszélünk a levegőbe, nem általánosságokról és nem konzerv tippekről lesz szó. Az útvonal tervezéséig, vagyis a konzultáció 3. pontjának végéig 60 perc intenzív, megoldás-orientált beszélgetésre számíts, ahol a praxisod építése van a fókuszban.

A 2. és 3. szakasz, vagyis az Előzetes Audit és a Feltáró Stratégiai Konzultáció együtt egy teljes értékű szolgáltatás. Ez elegendő lehet számodra arra, hogy a konzultáció után megtedd azokat a fontos lépéseket, amik a praxisod sikerét hozzák.

A konzultáció első 60 percében az (1) + (2) + (3) pontokon megyünk végig:

(1) A jelen helyzet feltérképezése: a konzultáció első felében rólad, a vállalkozásodról, az aktuális helyzetedről és a kihívásaidról beszélünk.

(2) Célok, szándékok pontosítása: ezt követően a szándékaidról, a magán és üzleti céljaidról, ezek egymáshoz való viszonyáról, és a megvalósításhoz szükséges teendőkről lesz szó.

(3) Stratégiai gondolkodás (az útvonal tervezése): Majd megnézzük azt is, hogy a DWF módszerrel hogyan tudod leegyszerűsíteni és végig is vinni a megvalósítás folyamatát.


(4) Döntés és cselekvés: A tervezés után a döntés következik. Ha ezt meghozod, ezzel veszi kezdetét a megvalósítás. Vagyis ha meghozod a döntést, már a konzultáció során elkezdődik a cselekvés: képes leszel megtenni az első — akár nevetségesen picinek tűnő — lépéseket.

A konzultáció 60 percig tart.
Ha viszont a konzultáció során, a (3) pont végén mindketten egyértelműen azt látjuk, hogy a legjobb döntés a közös munka, akkor áttérhetünk a (4) pontra is. Ebben az esetben a Praxisépítő Program technikai részleteinek pontosítására is fordítunk kellő időt.
Ez további 15-20 percet jelent.

4. szakasz - PRAXISÉPÍTŐ PROGRAM:

A DWF Praxisépítő Program felgyorsítja és leegyszerűsíti a vállalkozásod felépítésének és működtetésének folyamatát. Ahogyan Greg McKeown, a Lényeglátás és az Effortless c. könyvek szerzője fogalmazott:

“A hatékonyság és lényeglátás nem arról szól, hogy
többet végzünk el kevesebb idő alatt, hanem arról, hogy
csak a valóban szükséges dolgokat végezzük el.

A program során nem csupán azt sajátítod el, hogyan tudsz “gyorsabban vezetni”, hanem azt is — sőt, elsősorban azt —, hogy “a megfelelő irányba vezess”.

Attól függően, hogy hol tartasz, illetve milyen szinten van jelenleg a praxisod, és milyen gyorsan szeretnél haladni, ez a szakasz 6-12 hónap lehet, ami az ötödik szakasz töredéke.

5. szakasz - A TE PRAXISOD:

Ez a szakasz olyan hosszan tart, ahogyan te szeretnéd, évekig, vagy akár évtizedekig is.

Jelentkezéstől a sikeres praxisig

A DWF módszert és az erre épülő Praxisépítési Programot tehát úgy tudod jobban megismerni, és saját magad számára felhasználni, ha előtte megismerjük egymást:

  • átnézzük jelenleg hol tartasz,
  • hová szeretnél eljutni,
  • kiderítjük, mi jelenti számodra az igazi kihívást, és
  • közösen eldöntjük, hogy érdemes-e együtt dolgoznunk.

A feltáró stratégiai konzultáció 60 perce alatt segítek átvilágítani a vállalkozásodat (vagy ha most indulsz, akkor a vállalkozási koncepciódat), és tisztánlátást, valamint tervrajzot adok neked a céljaiddal és kihívásaiddal kapcsolatban.

Ez a 60 perc roppant értékes, és még azok is hálásan megköszönik az időmet és segítségemet, akikkel végül nem kezdünk bele a közös munkába.

Ugyanakkor ezért az előzetes auditért és feltáró konzultációért nem kérek tőled egyetlen forintot sem. Vagyis a konzultáció teljesen ingyenes.

KÉT OKBÓL IS:

#1 – nem akarom, hogy el kelljen kötelezd magad még a vállalkozásod, illetve vállalkozási koncepciód elemzése előtt,

#2 – kiemelten fontos számomra, hogy kivel dolgozom együtt, milyen projektet támogatok a munkámmal. Ezért a konzultációnak célja az is, hogy a végére határozottan el tudjuk dönteni, hogy mi legyen a folytatásban. Ha abszolút elégedett vagy, és mindketten egyértelműen úgy látjuk, hogy a legjobb következő lépés az együttműködés, akkor tisztázzuk a technikai részleteket is.

Kattints a gombra, és jelentkezz a díjmentes online,
feltáró konzultációra, vagy olvass tovább a részletekért!

Feltáró Stratégiai Konzultáció

Összefoglaló: amit erről a konzultációról tudnod érdemes

  • A 60 perces online konzultáció díjmentes.
  • A teljes 60 perc rólad szól, meg a praxisodról:
    • a jelen helyzet feltérképezése,
    • célok, szándékok pontosítása,
    • stratégiai gondolkodás (útvonal tervezése)
    • döntés és cselekvés.
  • A fókuszban nem a technikák és nem is a taktikai elemek lesznek.
  • A feltáró stratégiai konzultáció során nem akarok neked eladni semmit.
  • Ha a helyzeted alapján mindketten úgy látjuk, hogy a legjobb logikus lépés az, ha együtt dolgozunk, akkor felkínálom ennek a lehetőségét. De ne számíts tukmálásra.
  • A konzultáció jelentkezéshez kötött. A te jelentkezésedet is — mint bárki másét — el fogom bírálni az előzetes auditra adott visszajelzésed alapján. (Igen, volt már olyan, akinek, azt jeleztem vissza, hogy nem javaslom, hogy összehozzuk a konzultációt.)
Amire ne számíts!
  • Ne számíts hurrá optimizmusra. Nem rózsaszín szemüvegen keresztül fogjuk nézni a világot, sem a helyzetedet.
  • Ez nem automatizált webinár. Nem egy előre legyártott sablon szöveget kapsz, amihez hozzá sem tudsz szólni.
  • Ez nem szimpla tanácsadás, és főleg nem okoskodásról szól, amit neked csendben végig kell hallgatnod.
  • Ugyanakkor nem is színtiszta coaching beszélgetés lesz, és ne is számíts vallatáshoz hasonlatos kérdésáradatra, se méltóságteljes hümmögésekre.
  • Nem tünetet kezelünk, hanem a kiváltó okokat változtatjuk meg.
  • A fókuszban nem a technikák és nem is a taktikai elemek lesznek. Nem fogunk weblapot elemezni, nem beszélünk weblap struktúráról, sem értékesítési tölcsérről (sales funnelről), sem más trendi ötletről. Rólad lesz szó, meg a vállalkozásodról — felülnézetből és mélyre ásva. Hogy felszínre kerülhessenek az erősségek, hiányosságok és a valódi kihívások. De a konzultáción nem mikromenedzselünk és nem bütykölünk meg semmit.
  • A feltáró stratégiai konzultáció során nem akarok neked eladni semmit. Ez nem egy sales prezentáció. A végén nem erőltetek rád semmit sem. Sőt, egyáltalán nem biztos az sem, hogy a konzultáció után együtt fogunk dolgozni a DWF Praxisépítő Programban. Ha a helyzeted alapján mindketten egyértelműen úgy látjuk, hogy a legjobb logikus lépés az, ha együtt dolgozunk, akkor felkínálom ennek a lehetőségét. De ne számíts tukmálásra.
  • A konzultáció jelentkezéshez kötött. A te jelentkezésedet is — mint bárki másét — el fogom bírálni az előzetes auditra adott visszajelzésed alapján. (Igen, volt már olyan, akinek, azt jeleztem vissza, hogy nem javaslom, hogy összehozzuk a konzultációt.)
Akinek ez nem szól:
  • Az “Ej, ráérünk arra még!” frázist mondogató Pató Pál úr féléknek azért nem szól, mert már ez a konzultáció is cselekvésről, változáson alapuló változtatásról, nyitottságról, döntésekről fog szólni, ami könnyedén kilökheti őket a komfortos és megszokott keretekből.
  • Akinek a szavajárása, hogy “Igen, de…”, akinek szinte mindig van mindenre kifogása, hogy az miért nem fog működni, az nem fogja jól érezni magát. Már a konzultáción is feszélyezve érezné magát, a praxisépítő program pedig szenvedés lenne számára.
  • Azoknak sem szól, akik gyorsan akarnak mindent semmiért. Akik nem hajlandók beletenni a belső és külső munkát, akik nem akarják megfizetni a kimagasló eredmények árát, számukra ez túl kemény terep lenne. A konzultáció és a program egyaránt.
  • Azoknak sem javaslom, akik nem szívesen dolgoznának olyan emberrel, amilyenek ők maguk, és ezen még változtatni sem szeretnének.
  • Akiket a technikák és a taktikai elemek, valamint a trendi ötletek jobban érdeklik, mint a stratégia konzisztens követése, és a helyes gondolkodásmód kialakítása. Ha eszközökhöz ragaszkodnak alapelvek helyett.
  • Akinek nincs szaktudása, és még csak nem is nyitott annak megszerzésére.
  • Aki mástól várja a csodát és a megvalósítást.

Kérlek ne jelentkezz ha:

  • Ha még csak tervezed, hogy elindítod a vállalkozásodat, de bizonytalan vagy abban, hogy valóban akarod-e.
  • Ha csak fizikai termékeket árulsz, vagy dohánytermékekkel foglalkozol.

Ezen esetekben biztosan nem én vagyok az ideális megoldás számodra.

Mikor szól neked?

#1 – Senki sem tud eltántorítani:

  • Lehet, hogy még nincs vállalkozásod, és talán még szolgáltatásod sincs. De él benned egy erős késztetés, hogy valami igazán jót hozz létre. Valós problémára, illetve kihívásra kívánsz hathatós megoldást nyújtani.
  • Csillapíthatatlan vágy él benned: “Magamnak — a saját feltételeim szerint — akarok dolgozni, és azt akarom csinálni, amit szeretek.” Senki nem tud lebeszélni, hogy létrehozd a bizniszed: de még nem találtál egy igazán jó lépésről lépésre módszert.
  • Nem több új infóra, nem trendi ötletekre, és nem szakmai képzésre van szükséged, hanem gyakorlati tapasztalatra, megfelelő gondolkodásmódra és egyszerűen alkalmazható és igényeidhez igazítható stratégiára.

#2 – Csinálod, de úgy érzed, hogy valami hiányzik:

  • Van vállalkozásod — szereted is.
  • Vannak ügyfeleid.
  • Időnként túlvállalod magad, mégis gyakran foghíjas a naptárad.
  • Vannak jobb időszakok, de az eredmények nem kiszámítható módon, hanem inkább véletlenszerűen jönnek.
  • Időnként úgy érzed, a profitod még bőven nőhetne.
  • A technikai rendszered döcög egy kicsit. De még a marketinged és értékesítési folyamatod is lehetne jobb.
  • Tudni és látni akarod, hogyan lehet ezt jobban csinálni, hogyan lehet több vevőt elérni, és jobb ügyfelekkel dolgozni.

#3 – Lehet, hogy foglalkoztatnak ezek a végső kérdések is:

  • “Bölcsen éltem?
  • Mélyen szerettem?
  • Jól szolgáltam másokat?

Talán te is érzed, hogy az anyagi sikereken és a csillogáson túl van más is, ami jóval értékesebb. A vállalkozásodat nem csupán egy munkahelynek szeretnéd. Személyes életedben szeretnél minél jobban kiteljesedni, és a vállalkozásod ebben egy remek eszköz lehet számodra.

Jelentkezz a konzultációra, ha most rákapcsolnál, és szeretnéd a következő szintre juttatni a vállalkozásodat úgy, hogy minél több időt tölthess azzal, amit szeretsz, és a lehető legkevesebbet azzal, amit a hátad közepére sem kívánsz.

Akkor is jelentkezz, ha most indulsz, és felesleges körök nélkül szeretnéd fellendíteni a praxisodat. Ebben az esetben átnézzük, hogyan tudod kimerítő gürcölés és hetekig vagy hónapokig tartó pepecselés helyett felépíteni a működő szakértői vállalkozásodat egyetlen éven (vagy akár féléven) belül — akkor is, ha eddig még nem volt fizető ügyfeled.

Miért lesz ez jó neked?

A teljesség igénye nélkül itt van néhány szempont, amikre — ha aktuálisak — a találkozón kitérünk. Így már most láthatod, mi miatt lehet hasznos számodra is ez a feltáró stratégiai konzultáció:

  • Átnézzük a legfontosabb vállalkozói feladatokat, és kiderítjük, mire kell több figyelmet fordítanod.
  • Már a konzultáció során elkezdheted összeállítani a saját forgatókönyvedet (akciótervedet), benne az egyszeri, a ciklikusan és a rendszeresen végzendő feladatok listájával.
  • Azáltal, hogy a vállalkozásod üzleti részére tisztább rálátásod lesz, tudni fogod, hogyan dolgozhatsz nem csupán a vállalkozásodban, de a vállalkozásodon is.
  • Tudni fogod, hogyan leszel képes stabil bevételt elérni, és hogyan kezeld tervezetten a bizniszed pénzügyeit.
  • Látni fogod merre indulj el, ha fejleszteni szeretnéd a szolgáltatásod.
  • Ha aktuális, akkor fogsz tudni árat is emelni.
  • Ha úgy érzed, hogy időszerű lenne, hogy több és jobb ügyfeled legyen, akkor ehhez is megkapod a szükséges instrukciókat.
  • Ha az a legjobb irány, akkor az átbeszélt rendszerszemlélet segíteni fog a vállalkozásod újra-, illetve továbbgondolásában.
  • Weblapokkal, értékesítési oldalakkal és folyamatokkal kapcsolatban akkor is előnyre teszel szert, ha már van saját honlapod. Ha pedig nincs, és az előtted álló hónapok során szeretnél egyet, tudni fogod, hogyan kezdj bele.
  • Kommunikációs stratégiád is szóba kerül. Jóval nagyobb magabiztossággal fogsz tudni belefogni a tartalmak (közösségi média, blog, stb. posztok, cikkek) összeállításába.

“A coaching nem varázslat. De a hatása varázslatos…
Noha azt mondom, hogy csodákban utazom, valójában segítek az ügyfeleimnek abban, hogy másként lássák a világukat. Mert aki másképp látja a világot, annak a világa megváltozik. Aki másképp látja a világot, az máshogy viselkedik, és olyan eredményeket képes elérni, amelyek még akár néhány másodperccel korábban is lehetetlennek tűntek. Ezt nevezem én csodának.”

— Rich Litvin

Miért hallgass rám?

Klopfer Csaba

coach, üzleti mentor,
dwf praxisépítő

{
Vannak időszakok, amikor beleragadunk a fejünkbe, és nem látunk új alternatívákat. Emellett görcsösen ragaszkodunk a saját összeesküvés elméletünkhöz, és meg sem halljuk a belső hangunkat. Egy ilyen életszakaszomban ismertem meg Csabit. Ő vezetett rá, hogy a saját magam által felállított korlátokból, hogyan tudok kiszabadulni. Hogyan tudok újra értékes, és csodálatos emberként tekinteni saját magamra. Hálásan köszönöm a támogatásod!

Környei Andi

{

Változások, amiket tapasztaltam: Belevágok olyan dolgokba, amikbe enélkül nem tenném. Folyamatos önreflexióra késztet, tanít fókuszban maradni, újra és újra rávilágít a gyenge pontjaimra, ami a fejlődésem gátja. Ez jó. Mert minél többször szembesülök vele, hogy ez így nem jó, és eléggé fáj, elvezet a változtatás igényéhez és szükségességéhez.

M. Gy. Edit

Közel két évtizede foglalkozom kommunikációval — ami a hatékonyság és eredményesség fejlesztésének is eszköze. Kezdetben főleg a marketing, szövegírás, landing oldalak és értékesítési rendszerek tervezése állt a középpontban. Majd egy idő után már nem csak a vállalkozások, hanem az azokat működtető vállalókók fejlesztésén dolgoztam az ügyfeleimmel. Ez a mélyebb munka — coaching és mentorálás — gyakran az okok megváltoztatásáról szól.

Az elmúlt években dolgoztam cégvezetőkkel, olimpikonokkal, coachokkal, dietetikusokkal, erőnléti edzőkkel, nyelvtanárokkal, nyelvtanulókkal, webdesignerekkel, marketing és értékesítési
vezetőkkel.

Jelenleg is segítek vállalkozások elindulásában, fejlesztésében és automatizálásában, márkák felépítésében, újratervezésében, értékesítési folyamatok megalkotásában és automatizálásában, weblapok készítésében és kommunikációs stratégia kialakításában, egyéni teljesítmény optimalizálásában, szokásváltásban, önbizalom építésben, valamint cégkultúra-fejlesztésben.

De bármelyik területre is fókuszálunk az ügyfeleimmel,
szenvedélyem az inspirálás, az egyszerűsítés és az azonnali megvalósítás.

Abban tudok segíteni, hogy a vállalkozásod ne csupán egy munkahely legyen számodra, hanem egy olyan eszköz, ami a lehető legjobban támogatja a te személyes életed kiteljesedését, számodra fontos céljaid megvalósulását, hogy tényleg azt csinálhasd, amit szeretsz. Örömmel támogatlak, ha készen állsz kapcsolódni a belső erőddel.

Hiszem, hogy a világ jobb hellyé válhat, ha képesek vagyunk még mélyebb kapcsolatot ápolni saját magunkkal, és rátalálunk valódi értékünket. Láttam már sokszor, milyen az, amikor valakit a saját fejében lévő korlátok tartanak vissza, és milyen különbséget hoz, amikor ezen túl tud lépni.

Célom…

hogy azok a coachok, tanácsadók és más — coaching szemléletű — szolgáltatók, akikkel kapcsolatba kerülök, képessé váljanak saját magukból és a vállalkozásukból többet kihozni. Fizikálisan és mentálisan is magasfokú teljesítményt érjenek el, több időt tölthessenek az optimális teljesítményzónában — flow állapotban —, emellett tapasztalhassák meg a jobb, őszintébb, és ebből eredően felszabadultabb emberi kapcsolódások erejét — akár a magánéletükben, a karrierépítésük során, vagy a biznisz világában.

Ennek köszönhetően — mi együtt— a világ megváltoztatásán dolgozunk, hogy jobb hellyé váljon magunk és mások számára.

#jobbhellyétesszük #tőledleszmás

Copyright © 1979-2022 /// klopfer.hu / Klopfer Csaba | Jogi információk ImpresszumAdatkezelési tájékoztató

Pin It on Pinterest