Oldal kiválasztása

A tökéletességre törekvéssel az a gond, hogy véletlenszerűvé teszi az eredményt

Szerző:

Bénít a perfekcionizmus? Vannak, akik törekednek a jóra, a jobbra. Még többet akarnak nyújtani az ügyfeleiknek és üzleti partnereiknek. Erről szól az egyik DWF jelmondat is:

#AdjunkTöbbetAdjukJobban

Nagyon örülök, hogy sok olyan ember van körülöttem, akik számára ez igenis fontos. Viszont vannak olyan emberek is, akik addig ki sem akarnak lépni mások elé, amíg nem tökéletes a cuccuk: a szolgáltatásuk, a videójuk, vagy a weblapjuk.

A MŰKÖDŐ jobb, mint a tökéletes

Éppen ezért az OPTIMALIZÁCIÓ is szerves része a legfontosabb vállalkozói feladatoknak. Ha te is hajlamos vagy a tökéletességig finomítani egy posztot, hetekig pofásítani egy csalit, vagy ha a tökéletes vállalkozási koncepciódat reszeled már hónapok óta, akkor az optimalizáció lehetősége óriási KÖNNYEBBSÉGET jelenthet számodra is.

Ez a megközelítés azért is jó, mert így tudni fogod, hogy nem maradsz le semmiről. Tudod fejleszteni, jobbá, szebbé és még értékesebbé tenni a cuccodat az optimalizálás által. De még magadat, és a tudásodat is.

Ne bújkálj!

A tökéletességre hivatkozás egyébként is egyfajta bújkálást feltételez. Azok, akikkel együtt dolgozom, ők viszont egyáltalán nem bújkálni akarnak, hanem igazán jót, mások számára hasznos és valós értéket nyújtó szolgáltatást akarnak adni. Szolgálni akarnak, kiállni a fényre. Tenni. Támogatni.

Mikor, ha nem most?!

Az optimalizálás arról is szól, hogy csinálod a dolgod, majd azt mások elé teszed, és ők visszajelzik, hogy mennyire jó az, amit adsz. Elég jó, hasznos, vagy csiszolnod kell még?

A vállalkozások valós helyzetek megoldására születnek. Ez nem laboratóriumi szimuláció.
Ne várj hát, inkább cselekedj a terepen, majd optimalizálj!

A tökéletességre törekvő rejtett cselekvéssel az a baj, ami a kommunikáció hiányával: ahelyett, hogy tudnád, mit érez, vagy mit gondol a másik, csak feltételezed. Ez pedig jobban hasonlít a homokra épített házra.

Azért, hogy te ne laboratóriumi körülmények között kotyvaszd a vállalkozásod legfontosabb és legértékesebb összetevőit, hogy aztán a valós életben csak véletlenszerű eredményeket érhess el, gyere és töltsd le ezt az ELLENŐRZŐ LISTÁT!