KOMMUNIKÁCIÓ. INSPIRÁCIÓ. CÉLMEGVALÓSÍTÁS.

Mondhatnám azt, hogy elég sok minden múlik a kommunikáción. De ez túlzóan lágy kijelentés lenne, hiszen az életünk MINDEN sikerét, kudarcát meghatározza a kommunikáció.
Minősége. Mennyisége. Időzítése.

Milyenek a napjaid?

Milyen gyakran érzed magad zseniálisan? Milyen könnyen pattansz ki reggelente az ágyból? Milyen könnyen jössz ki a munkatársaiddal? A beszállítóiddal? És milyen a párkapcsolatod? Milyen a céged megítélése a piacon? Mit mondanak rólad, a márkádról az ügyfeleid?

Mindez – ha tetszik, ha nem – kommunikáció eredménye. A te kommunikációd eredménye.

klopfer-csaba-profilkepAz elmúlt 12 évben dolgoztam cégvezetőkkel, borászokkal, olimpikonokkal, marketing és értékesítési vezetőkkel, futókkal, kerékpárosokkal, gyerekeiket nevelő szülőkkel. Segítettem márkák felépítésében, párkapcsolatok megerősítésében, válások zökkenőmentes koordinálásában, vállalati értékesítési hatékonyság növelésében, weblapok létrehozásában és optimalizálásában.

Minden esetben a kommunikáción állt vagy bukott az egész folyamat.

Klopfer Csaba vagyok. Kommunikációval foglalkozom. A kommunikáció jóval több, mint aminek első pillanatban látszik. Jelent külső és belső, azaz interperszonális és intraperszonális kommunikációt. Vagyis kommunikációt más emberekkel, és kommunikációt önmagunkkal. A munkám folyamatosan e kettő mentén halad.

Életed minősége nagyrészt attól függ, milyen kapcsolatokat alakítasz ki más emberekkel, csoportokkal. Emellett az önmagaddal folytatott kommunikációd hatással van az eredményeidre. Ez persze legtöbb esetben nem kimondott szavakkal történő kommunikációt jelent. Ezek gondolatok, vélemények, cselekedetek, melyek bizonyos %-a tudatos, másik – sokszor talán nagyobbik – hányada nem-tudatos (átvett, benevelt, átélt, ugyanakkor már rég elavult, már nem minket szolgálók).

Könnyű azt mondani, hogy hülyék az ügyfelek. De vajon tényleg ez az igazság? Te milyen vagy, mint ügyfél? Valóban hülye lennél? Nem hiszem! Persze vannak kötözködős ügyfelek, de az esetek döntő többségében a mi kommunikációnk viszi vakvágányra a folyamatot. Hiszen lehet, hogy nem vagyunk pontosak, egyértelműek.

Volt már olyan, hogy a másik fél (és lehet ez egy beszállító, vagy a gyereked) teljesen másra gondolt, mint amit te mondtál. Másképp értelmezte. Na de hogy lehet ez, és hogyan tudod ezt kiküszöbölni?

Épp ebben lesz segítségedre ez az oldal!

Vállalati márka, gyereknevelés
és sporteredmény

Mi köze van ennek a háromnak egymáshoz? Látszólag semmi. Milyen kapcsolat lehet egy weblap működése és a párkapcsolatod között? De most tényleg?! Semmi. Valóban semmi. Legalábbis a felszínen semmi. De ami a mélyben van: na az már más. Hiszen mindegyikben te vagy benne. A te kommunikációd határozza meg céged, weblapjaid és párkapcsolatod alakulását.

De továbbmegyek: ha futsz, bringázol, vagy más sportot űzöl, akkor a sporteredményeidre is hatással van a kommunikációd. Hiszen nem mindegy, hogy reggel, amikor felkelsz, mit “mondasz” saját magadnak. Kipattansz az ágyadból, és már mész is a terepre, vagy 3x-4x is lenyomod a szundit a telefonodon?

Te vagy a kulcsfigura

Mindegy, hogy egy nagyvállalat tulajdonosa vagy, vagy épp most indítanál útjára egy új weblapot: te vagy a kulcs. Tőled fog jól működni, vagy elbukni. Te határozod meg az irányvonalat. Ha jól csinálod, akkor sikerre viheted. Hát miért ne csinálnád jól?!