Oldal kiválasztása

IGEN, TE IS LEHETSZ ÉRTÉKES MIKROVÁLLALKOZÓ!

Életünk MINDEN sikerét és kudarcát meghatározza a kommunikációnk.
Minősége. Mennyisége. Időzítése.
Mikrovállalkozóként az egyetlen igazán valamirevaló eszközöd, amivel építheted (szakmai) márkádat, aminek segítségével hatással lehetsz nem csupán ügyfeleidre, hanem beszállítóidra és persze a csapatodra is, az a kommunikáció. Csináld céljaidnak megfelelő módon!

Milyenek a napjaid?

Milyen gyakran érzed magad zseniálisan? Milyen könnyen pattansz ki reggelente az ágyból? Milyen könnyen jössz ki a munkatársaiddal? A beszállítóiddal? És milyen a párkapcsolatod? Milyen a vállalkozásod megítélése a piacon? Mit mondanak rólad, a márkádról az ügyfeleid?

Mindez — ha tetszik, ha nem — kommunikáció eredménye. A te kommunikációd eredménye.

Az elmúlt 15 évben dolgoztam cégvezetőkkel, borászokkal, olimpikonokkal, marketing és értékesítési vezetőkkel, futókkal, kerékpárosokkal, gyerekeiket nevelő szülőkkel. Segítettem márkák felépítésében, élsportolók önbizalom fejlesztésében, párkapcsolatok megerősítésében, weblapok létrehozásában, üzleti folyamatok automatizálásában és optimalizálásában.

Minden esetben a kommunikáción állt vagy bukott az egész folyamat.

Nevem Klopfer Csaba. Kommunikációval foglalkozom, ami jóval több, mint aminek első pillanatban látszik. Mikrovállalkozóknak, vezetőknek és élsportolóknak segítek szakmai és sport sikereket, love brandet, stabilan prosperáló bizniszt, több szabadidőt, növekvő ügyekört / rajongótábort és nagyobb egyensúlyt elérni. Nem guru vagyok, nem én viszem el hozzád az igazságot.

Coachként jóval több kérdést hallhatsz majd tőlem, mint kinyilatkoztatást.

“Aki másképp látja a világot, annak a világa megváltozik.”
— Rich Litvin

Nos igen, egy coach alapvető feladata: támogatni az ügyfeleit abban, hogy másképp lássák a világot. De mindegy, hogy te nem vagy coach. Lehetsz edző, tréner, dietetikus, tanár, tanácsadó, művész, grafikus, webdesigner, építész, élsportoló, egy milliárdos vállalkozás első embere, tulajdonképp bármi… ez nem számít. Az viszont igen, hogy te és amit te adni tudsz, ezzel hozzájárulsz-e ahhoz, hogy az emberek másképp lássák a világot?

“Mutasd meg az ügyfeleidnek azt, amit nem látnak. Mondd el nekik azt, amit senki más nem mer a szemükbe mondani. Ha ezt megteszed, megkapod azokat az ügyfeleket, akikre mindig is vágytál.”
— Rich Litvin

Rich ezt az üzenetét coach-oknak szánta. De most gondolj bele: foglalkozz bármivel is, nem lehetne ez rád is érvényes? Sőt továbbmegyek: az ügyfél szót cseréld le arra, hogy munkatárs, üzlettárs, férj, feleség, gyermek.

Csak próbáld ki!

CIKKEK, BEJEGYZÉSEK

Hogyan érd el a lehetetlen céljaidat?

Van úgy, hogy vágyunk valamire, de nem vesszük annyira komolyan, hogy aztán ténylegesen tegyünk is érte, hogy aztán elérjük. Lehet ez egy utazás, pl. ábrándozhatunk arról, hogy milyen jó lenne elmenni Hawaii-ra, de álmodozhatunk több fizetésről, jobb munkáról, nagyobb házról, vagy akár egy maratoni egyéni csúcsról is…

bővebben

Hogyan indítod a napod?

Vajon mi különbözteti meg a sikeres embereket a sikeretelenektől? Mi különbözteti meg azokat, akik jól érzik magukat a bőrükben, azoktól, akik szinte mindig padlón vannak? Itt van egy részlet a Mi a csudát tudunk c. filmből, amiből azt szerettem volna kiemelni, amikor a Dr. Joe Dispenza arról beszél, hogy reggel úgy kezdi a napját…

bővebben

Tényleg nincs kiút, ha elakadtál?

Van úgy, hogy kicsorbul a fejszéd, beletörik a bicskád. Elfáradsz, és tele van a puttonyod is mindennel. Dolgozol egy számodra fontos célon, talán a saját vállalkozásodon, és egyszerűen semmi sem jön össze. Ekkor gondolhatod azt, hogy te már mindent megtettél.

bővebben

MIRE SZÁMÍTHATSZ?

Abban tudlak támogatni, hogy felismerd saját szunnyadó értékeidet és lehetőségeidet. A megfelelő — időnként talán provokatívnak ható, ugyanakkor a maximális tiszteletet megadó — kérdések nyomán elgondolkozol felmerülő elakadásaid, kihívásaid kapcsán. Megdöbbenve tapasztalod, hogy saját magad jössz rá eddig rejtett összefüggésekre. Valódi lehetőségek egész sorát fedezed fel.

Egyszerűen saját magad jössz rá a dolgok nyitjára.

Én ebben a folyamatban olyan vagyok, mint egy katalizátor. Ez azért jó, mert így nem fogsz biorobottá (zombivá) válni. Nem utasításokat és jópofa ötleteket fogsz végrehajtani csak azért, mert arra megkért (vagy utasított) valaki. Épp ellenkezőleg: egy gondolkodó, tudatos célmegvalósító, értékes mikrovállalkozó/vezető/élsportoló leszel, aki nem retten meg a saját árnyékától.

Életed minősége nagyrészt attól függ, milyen kapcsolatokat alakítasz ki más emberekkel, csoportokkal.
Emellett az önmagaddal folytatott kommunikációd hatással van az eredményeidre. Ez persze legtöbb esetben nem kimondott szavakkal történő kommunikációt jelent. Ezek gondolatok, vélemények, cselekedetek, melyek bizonyos %-a tudatos, másik — sokszor talán nagyobbik — hányada nem-tudatos (átvett, benevelt, átélt, ugyanakkor már rég elavult, már nem minket szolgáló).

Ezeket megtanulod felismerni és kezelni.

PÉLDA
Könnyű azt mondani, hogy hülyék az ügyfelek. De vajon tényleg ez az igazság? Te milyen vagy, mint ügyfél? Valóban hülye lennél? Nem hiszem! Persze vannak kötözködős ügyfelek, de az esetek döntő többségében a mi kommunikációnk viszi vakvágányra a folyamatot. Hiszen lehet, hogy nem vagyunk pontosak, egyértelműek. Ráadásul nem ritkán fordul elő, hogy már a kezdet kezdetén mi mulasztottuk el tisztázni a kereteket, játékszabályokat.

Volt már olyan, hogy a másik fél (és lehet ez egy beszállító, vagy a gyereked) teljesen másra gondolt, mint amit te mondtál. Másképp értelmezte. Na, de hogy lehet ez, és hogyan tudod ezt kiküszöbölni? Erre fogod megtalálni saját magad a választ.

Vállalati márka, gyereknevelés
és sporteredmény

Mi köze van ennek a háromnak egymáshoz? Látszólag semmi. Milyen kapcsolat lehet egy weblap működése és a párkapcsolatod között? De most tényleg?! Semmi. Valóban semmi. Legalábbis a felszínen semmi. De ami a mélyben van: na az már más. Hiszen mindegyikben te vagy benne. A te kommunikációd határozza meg céged, weblapjaid és párkapcsolatod alakulását.

De továbbmegyek: ha futsz, bringázol, vagy más sportot űzöl, akkor a sporteredményeidre is hatással van a kommunikációd. Hiszen nem mindegy, hogy reggel, amikor felkelsz, mit “mondasz” saját magadnak. Kipattansz az ágyadból, és már mész is a terepre, vagy 3x-4x is lenyomod a szundit a telefonodon?

Te vagy a kulcsfigura

Mindegy, hogy egy nagyvállalat tulajdonosa vagy, vagy épp most indítanál útjára egy új weblapot: te vagy a kulcs. Tőled fog jól működni, vagy elbukni. Te határozod meg az irányvonalat. Ha jól csinálod, akkor sikerre viheted. Hát miért ne csinálnád jól?!