Oldal kiválasztása

MENNYIT HOZOL KI MAGADBÓL?

Talán te is látod, hogy sok tehetséges vállalkozó és kiváló szakember elkótyavetyéli az idejét és lehetőségeit. Ráadásul a képességeiket sem megfelelően használják ki. Ha KATA-s egyéni vállalkozó vagy, akkor pl. lehetőséged van 12 milliót megkeresni egy évben.
Vajon mennyi reked ebből bent?

Gyorstesztek

Mentorprogram

Egyéni coaching

Milyenek a napjaid?

Milyen gyakran érzed magad zseniálisan? Milyen könnyen pattansz ki reggelente az ágyból? Milyen könnyen jössz ki a munkatársaiddal? A beszállítóiddal? És milyen a párkapcsolatod? Milyen a vállalkozásod megítélése a piacon? Mit mondanak rólad, a márkádról az ügyfeleid?

Mindez — ha tetszik, ha nem — kommunikáció eredménye. A te kommunikációd eredménye.

Az elmúlt 15 évben dolgoztam cégvezetőkkel, borászokkal, olimpikonokkal, marketing és értékesítési vezetőkkel, futókkal, kerékpárosokkal, gyerekeiket nevelő szülőkkel. Segítettem márkák felépítésében, élsportolók önbizalom fejlesztésében, párkapcsolatok megerősítésében, weblapok létrehozásában, üzleti folyamatok automatizálásában és optimalizálásában.

Minden esetben a kommunikáción állt vagy bukott az egész folyamat.

Nevem Klopfer Csaba. Kommunikációval foglalkozom, ami jóval több, mint aminek első pillanatban látszik. Mikrovállalkozóknak, vezetőknek és élsportolóknak segítek szakmai és sport sikereket, love brandet, stabilan prosperáló bizniszt, több szabadidőt, növekvő ügyekört / rajongótábort és nagyobb egyensúlyt elérni. Nem guru vagyok, nem én viszem el hozzád az igazságot.

Coachként jóval több kérdést hallhatsz majd tőlem, mint kinyilatkoztatást.

“Aki másképp látja a világot, annak a világa megváltozik.”
— Rich Litvin

Nos igen, egy coach alapvető feladata: támogatni az ügyfeleit abban, hogy másképp lássák a világot. De mindegy, hogy te nem vagy coach. Lehetsz edző, tréner, dietetikus, tanár, tanácsadó, művész, grafikus, webdesigner, építész, élsportoló, egy milliárdos vállalkozás első embere, tulajdonképp bármi… ez nem számít. Az viszont igen, hogy te és amit te adni tudsz, ezzel hozzájárulsz-e ahhoz, hogy az emberek másképp lássák a világot?

“Mutasd meg az ügyfeleidnek azt, amit nem látnak. Mondd el nekik azt, amit senki más nem mer a szemükbe mondani. Ha ezt megteszed, megkapod azokat az ügyfeleket, akikre mindig is vágytál.”
— Rich Litvin

Rich ezt az üzenetét coach-oknak szánta. De most gondolj bele: foglalkozz bármivel is, nem lehetne ez rád is érvényes? Sőt továbbmegyek: az ügyfél szót cseréld le arra, hogy munkatárs, üzlettárs, férj, feleség, gyermek.

Csak próbáld ki!

CIKKEK, BEJEGYZÉSEK

Tudtad, hogy nem a probléma okozza a stresszt?

Tudtad, hogy nem a probléma okozza a stresszt?

A stressz meg is béníthat, és teljes passzivitásban is tarthat. Retteghetsz is. Lehet előtted egy sor probléma, amin egyszerűen nem tudsz továbblépni. Lehet, hogy neked is jól jönne, ha egy nap inkább 48 órából állna. Itt arról olvashatsz, hogy az elit sportolók módszereit, hogyan használhatod fel ilyen helyzetek kezelésére.

bővebben
Mit akarsz kihozni a 2020-as évből?

Mit akarsz kihozni a 2020-as évből?

Vannak, akik egyetlen napba szeretnék besűríteni az összes elintéznivalójukat. Ez erős blokkolást, stresszt okozhat, és nem gyors megvalósulást hoz, hanem inkább zűrzavart. Ha most eldöntöd, hogy komolyan veszed az előtted álló 12-14 hónapot, akkor maradj itt, mert a következő hetekben december 20-ig kiemelt támogatást szeretnék nyújtani több, mint 30 embernek.

bővebben
Mire jó a terv? Miért is van rá szükséged?

Mire jó a terv? Miért is van rá szükséged?

A tervezés vajon nem okoz túlszervezést? Szükségünk van rá egyáltalán? Igen, a terv hasznos lehet, hiszen elérhető közelségbe hozza számodra a célodat. Feltéve, hogy ez nem csak egy rózsaszín álomkép, amiért valójában egy szalmaszálat sem tennénk keresztbe.

bővebben
Hogyan érd el a lehetetlen céljaidat?

Hogyan érd el a lehetetlen céljaidat?

Van úgy, hogy vágyunk valamire, de nem vesszük annyira komolyan, hogy aztán ténylegesen tegyünk is érte, hogy aztán elérjük. Lehet ez egy utazás, pl. ábrándozhatunk arról, hogy milyen jó lenne elmenni Hawaii-ra, de álmodozhatunk több fizetésről, jobb munkáról, nagyobb házról, vagy akár egy maratoni egyéni csúcsról is…

bővebben
Hogyan indítod a napod?

Hogyan indítod a napod?

Vajon mi különbözteti meg a sikeres embereket a sikeretelenektől? Mi különbözteti meg azokat, akik jól érzik magukat a bőrükben, azoktól, akik szinte mindig padlón vannak? Itt van egy részlet a Mi a csudát tudunk c. filmből, amiből azt szerettem volna kiemelni, amikor a Dr. Joe Dispenza arról beszél, hogy reggel úgy kezdi a napját…

bővebben

MIRE SZÁMÍTHATSZ?

Abban tudlak támogatni, hogy felismerd saját szunnyadó értékeidet és lehetőségeidet. A megfelelő — időnként talán provokatívnak ható, ugyanakkor a maximális tiszteletet megadó — kérdések nyomán elgondolkozol felmerülő elakadásaid, kihívásaid kapcsán. Megdöbbenve tapasztalod, hogy saját magad jössz rá eddig rejtett összefüggésekre. Valódi lehetőségek egész sorát fedezed fel.

Egyszerűen saját magad jössz rá a dolgok nyitjára.

Én ebben a folyamatban olyan vagyok, mint egy katalizátor. Ez azért jó, mert így nem fogsz biorobottá (zombivá) válni. Nem utasításokat és jópofa ötleteket fogsz végrehajtani csak azért, mert arra megkért (vagy utasított) valaki. Épp ellenkezőleg: egy gondolkodó, tudatos célmegvalósító, értékes mikrovállalkozó/vezető/élsportoló leszel, aki nem retten meg a saját árnyékától.

Életed minősége nagyrészt attól függ, milyen kapcsolatokat alakítasz ki más emberekkel, csoportokkal.
Emellett az önmagaddal folytatott kommunikációd hatással van az eredményeidre. Ez persze legtöbb esetben nem kimondott szavakkal történő kommunikációt jelent. Ezek gondolatok, vélemények, cselekedetek, melyek bizonyos %-a tudatos, másik — sokszor talán nagyobbik — hányada nem-tudatos (átvett, benevelt, átélt, ugyanakkor már rég elavult, már nem minket szolgáló).

Ezeket megtanulod felismerni és kezelni.

MELYEN ESETEKBEN KERESS?

Segítségképp összefoglalom, hogy kikkel, milyen emberekkel dolgozom:

1.) Olyan alkalmazottakkal, akik most tartanak ott, hogy “jó lenne vállalkozni, de hogyan?”, vagyis abszolút kezdő vállalkozók, és szeretnének kerülő utak nélkül valódi, kézzel fogható eredményeket elérni, illetve szeretnék elkerülni a kezdők által leggyakrabban elkövetett baklövéseket.

2.) Olyan vállalkozókkal (coachokkal, dietetikusokkal, edzőkkel, marketing kivitelezőkkel, tanárokkal stb.), akik már lehet, hogy évek óta viszik a vállalkozásukat, de vagy elakadtak, és szeretnének ezen továbblendülni, vagy egyszerűen csak elérkeztek arra a pontra, hogy szintet lépjenek.

3. Olyan sportolókkal, akik nemzetközi porondon szereplő élsportolók, olimpikonok. Valamint olyan amatőr sportolókkal is, akik munka, család és más elfoglaltság mellett szeretnének jobb eredményeket elérni, versenyekre felkészülni úgy.

Abban segítem őket, hogy olyan nagyon klassz dolgokat érjenek el, amik számukra különösen fontosak. Akár a karrierjükben, munkájukban, akár magánéletükben.

JELENTKEZZ MOST TE IS!

Elhatároztam, hogy a következő hetekben (2019. november 29-ig) felajánlok összesen 33 embernek egy-egy coaching alkalmat, hogy felfedezhessék, megtapasztalhassák, milyen egy mély coahcing beszélgetés, és hogy tud segíteni akár a vállalkozásuk elindítása, stabilizálása vagy szintlépése, akár a sport vagy üzleti karrierjük, vagy emberi kapcsolataik terén.

Miért most, miért ennyi embernek és mi a célom ezzel?

Az elmúlt másfél évtizedben dolgoztam cégvezetőkkel, borászokkal, olimpikonokkal, marketing és értékesítési vezetőkkel. Segítettem márkák felépítésében, vállalati értékesítési hatékonyság növelésében, weblapok létrehozásában, üzleti folyamatok automatizálásában, marketing kampányok lefolyásában. Írtam szöveget, terveztem marketing folyamatokat. Alapvetően marketinggel foglalkoztam.

Persze a háttérben már több éve elkezdtem foglalkozni a coachinggal, viszont csupán nemrég hoztam meg a számomra akkor nagyon bátornak tűnő döntést, és a fókuszom most már egyértelműen a fejlesztésen, azon belül is a coachingon van.

Ügyfeleim visszajelzése alapján ez “jobban is áll nekem”, mint a marketing. Szeretném, hogy együtt jussunk egyre magasabb szintekre. Szeretném, hogy ezzel az alkalommal támogathassala téged, hogy felfedezd, több van benned, mint amit most magadról és a lehetőségeidről feltételezel. Ezen túl szeretném megmutatni, hogyan lehetsz hatással a saját szakmai márkádra, és hogy ezen keresztül, hogyan érhetsz el számodra fontos üzleti és magán célokat.

Hiszem, hogy még idén le tudod tenni azokat az alapokat, amivel transzformációt, azaz egy gyökeres változást tudsz elérni.
Hiszem azt is, amit Rich Litvin mond: “Valahányszor coach-olsz, megváltoztatod a világot.” Szeretném, hogy ezzel is hozzájáruljak ennyi ember életének, és általuk a világ megváltoztatásához. Azért ennyi embernek adom meg most ezt a lehetőséget, mert egyszerűen a hármas a kedvenc számom és épp 11 hét van november végéig, így átlagosan heti három embernek nyújtok ezen a módon lehetőséget.

Most elsősorban azok jelentkezését várom, akik szolgáltatás alapon nyújtanak értéket az ügyfeleiknek, és szeretnék stabilizálni a praxisukat, vagy épp szintlépés előtt állnak. De jelentkezhetsz akkor is, ha most szeretnéd elindítani KATA-s egyéni vállalkozásodat. Vagy ha azt érzed, hogy kezdesz kiégni abban, amit eddig csináltál, és vagy ebben szeretnél újra energikus és lendületes lenni, vagy váltáson töröd a fejed.

Egy ilyen coaching alkalommal átbeszéljük, most hol tartasz. Megnézzük azt is, hogy az életed többi területe, hogyan mennyire van összhangban céljaiddal, és ez mennyire támogatja azt, hogy a következő szintre léphess.
Megnézzük azt is, hogy mi az amiben most a leginkább támogatni tudlak.

De itt és most fontosnak tartom kiemelni, hogy ha benne vagy, ha jelentkezel, akkor ez egy coaching beszélgetés lesz, nem kávéházi csevegés. Így előfordulhat, hogy néha kellemetlen lesz, hiszen megpróbáljuk együtt felismerni azokat a mintákat, amik esetlegesen visszatartanak jelenleg attól, hogy életed bármelyik területét stabilizálhasd, vagy épp a következő szintre léphess.

Viszont azt is el kell mondanom, hogy emiatt a kényelmetlenségi tényező miatt hordozza magában egy coaching beszélgetés a lehetőséget, hogy megváltozzon az életed és létrehozd azokat az álmokat, amelyekről mélyen mindig is tudtad, hogy benned vannak.

Jelentkezz, vagy szólj annak az ismerősödnek, akinek szerinted ez a lehetőség most igazán hasznos lenne!

PÉLDA
Könnyű azt mondani, hogy hülyék az ügyfelek. De vajon tényleg ez az igazság? Te milyen vagy, mint ügyfél? Valóban hülye lennél? Nem hiszem! Persze vannak kötözködős ügyfelek, de az esetek döntő többségében a mi kommunikációnk viszi vakvágányra a folyamatot. Hiszen lehet, hogy nem vagyunk pontosak, egyértelműek. Ráadásul nem ritkán fordul elő, hogy már a kezdet kezdetén mi mulasztottuk el tisztázni a kereteket, játékszabályokat.

Volt már olyan, hogy a másik fél (és lehet ez egy beszállító, vagy a gyereked) teljesen másra gondolt, mint amit te mondtál. Másképp értelmezte. Na, de hogy lehet ez, és hogyan tudod ezt kiküszöbölni? Erre fogod megtalálni saját magad a választ.

Vállalati márka, gyereknevelés
és sporteredmény

Mi köze van ennek a háromnak egymáshoz? Látszólag semmi. Milyen kapcsolat lehet egy weblap működése és a párkapcsolatod között? De most tényleg?! Semmi. Valóban semmi. Legalábbis a felszínen semmi. De ami a mélyben van: na az már más. Hiszen mindegyikben te vagy benne. A te kommunikációd határozza meg céged, weblapjaid és párkapcsolatod alakulását.

De továbbmegyek: ha futsz, bringázol, vagy más sportot űzöl, akkor a sporteredményeidre is hatással van a kommunikációd. Hiszen nem mindegy, hogy reggel, amikor felkelsz, mit “mondasz” saját magadnak. Kipattansz az ágyadból, és már mész is a terepre, vagy 3x-4x is lenyomod a szundit a telefonodon?

Te vagy a kulcsfigura

Mindegy, hogy egy nagyvállalat tulajdonosa vagy, vagy épp most indítanál útjára egy új weblapot: te vagy a kulcs. Tőled fog jól működni, vagy elbukni. Te határozod meg az irányvonalat. Ha jól csinálod, akkor sikerre viheted. Hát miért ne csinálnád jól?!