Tudod mi a baj a tipikus sales oldalakkal?
Ugyanaz, ami az egyik legnagyobb vállalkozói hiba: a kétségbeesett és/vagy erőltetett ügyfélszerzés. Vagyis az, hogy el-akar-adni.
„Ne sikeres próbálj lenni, Legyél inkább értékes ember!”
Itt van egy ELLENŐRZŐ LISTA, ami nem azt ígéri, hogy bevételmágnes lesz a weboldalad, vagy hogy rengeteg ügyfeleket fogsz szerezni.
Nézd át ezt a „checklist”-et, és felismered, hogy nem az alábbiak a leghasznosabb kérdések:
- Milyen elemeket használjak a weblapomon, ami fellendíti az üzletet?
- Milyen szempontok alapján írjam meg a szövegeket, hogy többen vásároljanak?
- Hogyan tudok több bevételt elérni?
Az ellenőrző lista 27+3 kérdése abban fog segíteni, hogy AZT CSINÁLHASD, AMIT SZERETSZ, és a lehető legkevesebbet kelljen azzal foglalkoznod, amit a hátad közepére sem kívánsz.
Ha letöltöd, átolvasod és meg is csinálod az anyagban található legfontosabb vállalkozói feladatokat, akkor nem csak JOBB LESZ A WEBLAPOD, és EREDMÉNYESEBB LESZ A MARKETINGED, és IZGALMASABB ÜGYFELEKKEL tudsz dolgozni.
Mindezek a munkád következményeivé válnak.
A legjobb eszközöddé válik
Az előkészítőmunkának köszönhetően vállalkozásod nem csupán egy munkahely lesz számodra, hanem olyan eszközzé tudod formálni, ami a lehető legjobban támogatja a te személyes életed kiteljesedését, és számodra fontos céljaid megvalósulását. Így tényleg azt csinálhatod majd, amit szeretsz.
Plusz az ügyfeleid hozzád és a márkádhoz fognak kötődni. Rajonganak és ragaszkodnak majd hozzád, és így
még BÉNA ÁRVERSENYBE sem kell belemenned.
Megtapasztalod, hogy nem a trükközésen múlik a sikered, és nem a manipulációs technikák majmolása hozza majd a várva várt fellendülést.
Az ügyfeleid által megélt VALÓS HASZON fogja jelenteni a nagy különbséget. Ez az az érték, amit az ügyfeleid tőled kapnak.