Oldal kiválasztása

Tudod mi a baj a tipikus sales oldalakkal?

Szerző:

Ugyanaz, ami az egyik legnagyobb vállalkozói hiba: a kétségbeesett és/vagy erőltetett ügyfélszerzés. Vagyis az, hogy el-akar-adni.

Albert Einstein így fogalmazott:

“Ne sikeres próbálj lenni, Legyél inkább értékes ember!”

Itt van egy ELLENŐRZŐ LISTA, ami nem azt ígéri, hogy bevételmágnes lesz a weboldalad, vagy hogy rengeteg ügyfeleket fogsz szerezni.

Nézd át ezt a “checklist”-et, és felismered, hogy nem az alábbiak a leghasznosabb kérdések:

  • Milyen elemeket használjak a weblapomon, ami fellendíti az üzletet?
  • Milyen szempontok alapján írjam meg a szövegeket, hogy többen vásároljanak?
  • Hogyan tudok több bevételt elérni?

Az ellenőrző lista 27+3 kérdése abban fog segíteni, hogy AZT CSINÁLHASD, AMIT SZERETSZ, és a lehető legkevesebbet kelljen azzal foglalkoznod, amit a hátad közepére sem kívánsz.

Ha letöltöd, átolvasod és meg is csinálod az anyagban található legfontosabb vállalkozói feladatokat, akkor nem csak JOBB LESZ WEBLAPOD, és EREDMÉNYESEBB LESZ A MARKETINGED, és IZGALMASABB ÜGYFELEKKEL tudsz dolgozni.

Ez a munkád a következményeivé válnak.

A legjobb eszközöddé válik

A vállalkozásod nem csupán egy munkahely lesz számodra, hanem olyan eszközzé tudod formálni, ami a lehető legjobban támogatja a te személyes életed kiteljesedését, és számodra fontos céljaid megvalósulását. Így tényleg azt csinálhatod majd, amit szeretsz.

Plusz az ügyfeleid hozzád és a márkádhoz fognak kötődni. Rajonganak és ragaszkodnak majd, és így
még BÉNA ÁRVERSENYBE sem kell belemenned.

Megtapasztalod, hogy nem a trükközésen múlik a sikered, és nem a manipulációs technikák hozzák majd a várva várt fellendülést.

Az ügyfeleid által megélt VALÓS HASZON fogja jelenteni a nagy különbséget. Ez az az érték, amit az ügyfeleid tőled kapnak.

Töltsd le most ezt a PDF-et + videót!

Pin It on Pinterest

Share This