Oldal kiválasztása

Mit tanulhatsz a Wall Street Farkasától, ami segít jobb weblapot készíteni?

Szerző:

A vállalkozók vagy maguk vágnak bele a weblap létrehozásába, vagy megbíznak egy webdesignert. Gyakran szinte a következő pillanatban belefognak a weblap tervezésébe. Majd nem sokkal később már püfölik is a billentyűzetet. Készül a klassz landing oldal. Ugyanakkor nem ritkán néhány elengedhetetlen előfeltétel nem teljesül. Gyanítom, azért, mert látszólag semmi köze a weblaphoz. Pedig ezekről a feltételekről beszél a Wall Street Farkasa is. A weblap akkor lehet a vállalkozásod számára is hasznos, ha ebben a 3 pontban segíti az olvasóidat. Csak ezeken keresztül válhatnak ügyfeleiddé.

Jordan Belfort, értékesítési szakember, a valódi „Wall Street Farkasa” azt tanítja csapatának, és tanulóinak világszerte, hogy a három 10-es nélkül dugába dől az értékesítés. Vagyis muszáj arra törekednünk, hogy

„az ügyfél ne csak bízzon a termékünkben, hanem oda kell lennie érte, emellett pedig bíznia kell bennünk és bíznia kell a cégünkben is.”

Vállalkozóként munkánk során tehát jó, ha mindent azért teszünk, hogy az ügyfél egyre közelebb kerülhessen a 10-es értékhez. Mindhárom területen — ahol a 10-es azt jelenti, hogy maximális a bizalom és elköteleződés:

  • bízik a termékedben,
  • bízik benned,
  • bízik a cégedben, vállalkozásodban.

Az egyik legnagyobb vállalkozói hiba: az erőltetett ügyfélszerzés. Itt van egy ellenőrző lista, ami segít ezt kiküszöbölni. Részletekért kattints ide!

Egyéni vállalkozóként, amikor még egyedül dolgozol, vagyis te vagy a vállalkozásod, addig ez a három pont valójában csak kettő. Nincs még külön TE és CÉG. De a lényeg, hogy megszülethessen az ügyfélben a bizalom irántad és a szolgáltatásod iránt.

Tehát, ha WEBLAPOT SZERETNÉL

vagy a meglévőt akarod átalakítani, akkor muszáj hogy ezt segítse elő. Teljesen mindegy, hogy te csinálod, vagy mással csináltatod a weblapodat, ezek nélkül bele se kezdj, mert a csalódás elkerülhetetlen lesz.

Viszont ha nem szemfényvesztő akarsz lenni, nem elég elhitetni, hogy te, meg a cuccod és a vállalkozásod is érdemesek vagytok a bizalomra. Ha így lenne, szolgáltatásod nyújtásakor azonnal KIBÚJNA A SZÖG a zsákból.

Az az ügyfél, aki elégedett, mert szakmailag és emberileg is azt kapja, amit szeretett volna — vagy akár még többet is —, örömmel marad veled, és lelkesen ajánl másoknak.

Ha azt akarod, hogy veled maradjanak az ügyfeleid

majd újra meg újra visszajöjjenek hozzád, sőt, még ajánljanak is téged másoknak, akkor a szolgáltatásodnak KIVÁLÓNAK kell lennie, és maga az élmény, ahogyan azt nyújtod, szintén VILÁGSZÍNVONALÚNAK kell lennie.

Segítsd az ügyfeleidet, hogy RAJONGHASSANAK érted, és a szolgáltatásodért. Ennek kulcsa pedig az, hogy az eredmény, amit az együttműködés hatására elérnek, minimum olyan legyen, mint amire számítottak. Vagy akár több, jobb!

Emellett van még pár előkészítő lépés, amit meg kell tenned, mielőtt te, vagy a webdesigner először lenyomná a billentyűzetet a weblapépítés miatt.

Ehhez készítettem el ezt az ELLENŐRZŐ LISTÁT.
Töltsd le, nézd át, és csináld is meg!