Z

Ellenőrző lista, hogy azt csinálhasd, amit szeretsz!

az egyik legnagyobb vállalkozói hiba:
Az erőltetett ügyfélszerzés!

Z

27+3 elemes ellenőrző lista (szolgáltatóknak): segít, hogy minél több időt tölthess azzal, amit szeretsz, és a lehető legkevesebbet azzal, amit a hátad közepére sem kívánsz.

Z

Látni fogod, mi a 9 legfontosabb vállalkozói feladat. Ha bármelyiket kihagyod, legjobb esetben is csak átmeneti fellendülést érhetsz el.

Z

Mielőtt pénzt és időt áldoznál weblapra, hirdetésre, arculatra, vagy tartalomgyarártásra, és görcsös ügyfélszerzésbe fognál, csekkold, hogy minden lényeges dolog a helyén legyen!

Z

Megismered azt is, hogyan és miért változtathatja meg nem csupán az életedet, de a vállalkozásod profitját is a napi egyetlen fekvőtámasz — ezt különösen imádni fogod, ha igazán azt akarod csinálni, amit szeretsz.

Z

E-mailben küldöm a PDF-et + érthető magyarázatot videón, amiből tisztán látod a következő fontos teendőidet.

Most: túl sok feladat, túl kicsi eredmény.
Holnaptól: tudni fogod, mik a következő lényeges teendőid.

Melyik vagy te?

Senki sem tud eltántorítani

Lehet, hogy még nincs vállalkozásod, és talán még szolgáltatásod sincs. De él benned egy erős késztetés, hogy valami igazán jót hozz létre. Valós problémára, illetve kihívásra kívánsz hathatós megoldást nyújtani. Csillapíthatatlan vágy él benned: “Magamnak — a saját feltételeim szerint — akarok dolgozni, és azt akarom csinálni, amit szeretek.” Senki nem tud lebeszélni, hogy létrehozd a bizniszed: de még nem találtál egy igazán jó lépésről lépésre módszert. Nem több új infóra van szükséged, hanem gyakorlati tapasztatra.

Csinálod, de...

Van vállalkozásod — szereted is. Vannak vásárlóid. Gyakran túlvállalod magad, mégis időnként foghíjas a naptárad. Vannak jobb időszakok, de az eredmények nem kiszámítható módon, hanem inkább véletlenszerűen jönnek. Időnként úgy érzed, a profitod még bőven nőhetne. A technikai rendszered döcög egy kicsit. De még a marketinged és értékesítési folyamatod is lehetne jobb. Tudni és látni akarod, hogyan lehet ezt jobban csinálni, hogyan lehet több vevőt elérni, és jobb ügyfelekkel dolgozni.

Gyorsan meggazdagodni

Nincs vállalkozásod, nincs szolgáltatásod, nincs szaktudásod, nincs pénzed, nincsenek ügyfeleid, nincs ötleted, és még elkötelezett sem vagy, hogy változtass, de gyorsan meg akarsz gazdagodni…  Az a helyzet, hogy a klopfer.hu nem neked szól, a DWF módszer és hozzákapcsolódó eszközök meg pláne nem.

Sorry…

Szerezd meg

az ellenőrző listát!

Miért én?

Közel két évtizede foglalkozom kommunikációval — ami a hatékonyság és eredményesség fejlesztésének is eszköze. Kezdetben főleg a marketing, szövegírás és landing oldalak tervezése állt a középpontban, majd egy idő után a coaching és mentorálás.

Az elmúlt években dolgoztam cégvezetőkkel, olimpikonokkal, coachokkal, dietetikusokkal, erőnléti edzőkkel, nyelvtanárokkal, nyelvtanulókkal, webdesignerekkel, marketing és értékesítési
vezetőkkel.

Jelenleg is segítek vállalkozások elindulásában, fejlesztésében és automatizálásában, márkák felépítésében, újratervezésében, értékesítési folyamatok megalkotásában és automatizálásában, weblapok készítésében és kommunikációs stratégia kialakításában, teljesítmény optimalizálásban, szokásváltásban, önbizalom építésben, valamint cégkultúra-fejlesztésben.

De bármelyik területre is fókuszálunk az ügyfeleimmel,
szenvedélyem az inspirálás, az egyszerűsítés és az azonnali megvalósítás.

Ennek az anyagnak az összeállításánál is ez vezértelt:

  • könnyen használható legyen, és
  • gyorsan meg tudd tenni a szükséges következő lépéseket.

Abban tudok segíteni, hogy a vállalkozásod ne csupán egy munkahely legyen számodra, hanem egy olyan eszköz, ami a lehető legjobban támogatja a te személyes életed kiteljesedését, számodra fontos céljaid megvalósulását, hogy tényleg azt csinálhasd, amit szeretsz.

minden Cikk

a klopfer.hu-n

A weblap zsákutcába visz, ha…

Ha a bizniszedet építed, vagy ha most azon töröd a fejed, hogyan vághatnál bele, akkor kérlek, NE A WEBLAPPAL kezdd! El is mondom miért!

1 Képzeld el, hogy egy rendező musicalt vinne színpadra, és a díszleten, meg a színészek jelmezén kezdene ötletelni! Mit gondolnál róla, ha megtudnád, hogy napokat, vagy akár heteket is azon agyal, hogy zöld legyen-e a háztető, vagy inkább piros? És mit gondolnál, ha mindezt úgy tenné, hogy még nincs meg se a színészgárda, se a forgatókönyv, de még maga a sztori sem?

2 Vagy képzeld el azt az embert, aki fejébe veszi, hogy maratont fog futni, és azon kezdene el tanakodni, hogy melyik márkájú és milyen színű futócipőt vegye meg, és milyen speckó étrendet tartson majd felkészülés során? Persze ezt úgy teszi, hogy még egyetlen kilométert sem futott. Mit javasolnál neki?

A weblap lehet — szóval nem tuti, de lehet —, hogy egy nagyon is hasznos eszközöd lesz a vállalkozásod építése és fejlesztése során. De csak akkor, ha úgy passzol a te személyes és üzleti céljaidhoz, mint kesztyű a kézre. Máskülönben csak annyira lesz hasznos számodra, mint a nullkilométeres futónak a futócipő SZÍNE.

ALAPOK NÉLKÜL, vagyis addig, míg egy sor dolog nem tiszta, addig NEM ELŐNYT JELENT a rendszerépítés (a weblap is ennek a része!), hanem hátrányt és frusztrációt. De akár még egy gyorsabb utat is a bukás felé.

Addig amíg pl. coachként, vagy nyelvtanárként nem tudod, mert még nem gyakoroltad, milyen személyes beszélgetés során hatékonyan értékesíteni (nem eladni, hanem értékesíteni!) a másoknak hasznos (valódi hasznot nyújtó!) szolgáltatásodat, addig nem csupán értelmetlen weblapot létrehozni (és még automatizálni is), hanem még veszélyes is.

Főleg akkor, ha nem a te vállalkozásodhoz igazodik, és inkább csak a csillogó designról szól, mint valós üzleti eredmények támogatásáról.

Ez az ÚJ Ellenőrző Lista abban fog segíteni neked, hogy ne lényegtelen (vagy egyenesen veszélyes) dolgokkal kelljen foglalkoznod (csak azért, mert mások is ezt teszik), hanem azokkal a legfontosabbakkal, amik a vállalkozásod stabilitását adják. Letöltöm >>>

További Cikkek:

Hogy’ lehet ennyi idióta ügyfél?

Hogy’ lehet ennyi idióta ügyfél?

Akármennyire imádjuk a szakmánkat, és elkötelezetten szolgáljuk az embereket, vannak, akik próbára teszik tűrőképességünket. Emiatt néha talán még abban is elbizonytalanodunk, hogy alkalmasak vagyunk-e erre a pályára. Mit tehetünk, hogy kevesebb problémás, és több szuper ügyféllel dolgozhassunk?

bővebben
Tudod mi a baj a tipikus sales oldalakkal?

Tudod mi a baj a tipikus sales oldalakkal?

gyanaz, ami az egyik legnagyobb vállalkozói hiba: a kétségbeesett és/vagy erőltetett ügyfélszerzés. Vagyis az, hogy el-akar-adni.Albert Einstein így fogalmazott:"Ne sikeres próbálj lenni, Legyél inkább értékes ember!" Itt van egy ELLENŐRZŐ LISTA,...

bővebben
A vállalkozásod eladó?

A vállalkozásod eladó?

Milyen könnyen szabadulnál meg a vállalkozásodtól? Mennyire szereted mindazt, amit nyújt neked? Mi a vállalkozásod célja? Milyen munkát ad számodra, és kinek jó az, amit elvégzel? Csak neked, csak másoknak? Mindenkinek, vagy senkinek?

bővebben
Egyszerűsíts!

Egyszerűsíts!

Léteznek bonyolult és rendkívül összetett rendszerek és üzleti folyamatok. Van olyan, hogy ez valóban szükséges is. Ám időnként mi tesszük nehezebbé saját életünket, és a leheteséges ügyfeleinkét is. Itt az egyszerűsítésről, annak fontosságáról olvashatsz pár gondolatot.

bővebben
Hogy kerüld el a kiégést?

Hogy kerüld el a kiégést?

Van úgy, hogy válaszúthoz érkezünk. Van úgy, hogy elkedvetlenedünk. Ha unjuk, vagy már utáljuk is, amit csinálunk, vagy, ha azt érezzük, hogy már nincs értelme, mégis folytatjuk, könnyen kiéghetünk. Nézd meg, hogyan tudod eldönteni, hogy abbahagyj valamit, vagy folytasd tovább!

bővebben
Ha mások nem ismernek el

Ha mások nem ismernek el

Az elmúlt több, mint egy évtizedben, amióta először láttam ezt a filmet, barátoknak és ügyfeleknek is sokszor ajánlottam. Remekül szemlélteti, milyen könnyen bele tudunk helyezkedni a vádló és meg-nem-értett áldozat szerepébe egyszerre. Mi lehet a kiút?

bővebben
Ha nem kommunikálsz, elfelejtenek

Ha nem kommunikálsz, elfelejtenek

A követőidnek és ügyfeleidnek megfelelő intenzitású, számukra hasznos és érdekes tartalom segít számukra, hogy kapcsolódhassanak hozzád, és képben legyenek veled és szolgáltatásoddal kapcsolatban. Ha ez nincs, elfelejtenek. Ha elfelejtenek, vásárolni sem tudnak tőled.

bővebben

Copyright © 1979-2021 /// klopfer.hu / Klopfer Csaba | Jogi információk Impresszum

Pin It on Pinterest