Oldal kiválasztása

Miben lehetünk biztosak?

Amikor belevágunk egy vállalkozásba, majd aztán, amikor szeretnénk azt jól és egyre jobban működtetni, igen, akkor jól jönne valami garancia. Talán te is érezted már azt, hogy

„csak mondja meg végre valaki, hogy amit teszek és ahogyan azt csinálom, az meghozza-e a várt eredményt!

Ma reggel egyik ügyfelem épp azt kérdezte, hogy

„de, Csabi, mi a GARANCIA arra, hogy ez működni fog?!”

Semmi!

De tényleg semmi garancia sincs arra, hogy ez vagy az a metódus nálad is működni fog épp úgy, mint egy másik embernél.

Mert ugye mondhatjuk, hogy „posztolj, és akkor lesznek követőid”, meg hogy majd azok „előbb-utóbb ügyfeleiddé válnak, vásárolni fognak tőled”.

De ez sok tényezőn múlik.

Függ attól is,

  • hogyan kommunikálsz;
  • miről beszélsz, miről írsz;
  • kiknek adod át ezt az infót;
  • milyen gyakran beszélsz erről a témáról;
  • milyen stílusban mutatod be;
  • hogy viszed tovább a közösségi oldalról a weblapodra, a messenger üzenetekre, telefonbeszélgetésekre, vagy az élő találkozókra.

Függ attól is

  • milyen az ajánlatod;
  • mit adsz másoknak valójában;
  • milyen módon szolgálod az embereket;
  • mi mozgat téged belül (pénz, profit, egyéb emberi értékek, stb.);
  • mennyire érzik rajtad, hogy valóban a segítő szándék vezérel;
  • mennyire van összhangban az, amit mondasz azzal, amit teszel.

Ügyfelem — hívjuk Évinek — megijedt.
Nem pont erre a válaszra várt.

De nekem, és legtöbbünknek nem is az a dolgunk, hogy konzerv válaszokkal lássunk el másokat, vagy hogy hitegessünk mézesmázos gondolatokkal.

Ha coach vagy, vagy dietetikus, edző, nyelvtanár, vagy bármi más, olyan szakember, aki azon dolgozik nap nap után, hogy az ügyfeleiből többet kihozzon és ezáltal magasabb szintre tudja őket és/vagy vállalkozásukat eljuttatni, akkor talán már te is ELKÖTELEZTED MAGAD amellett, hogy valós felismerésekhez juttasd azokat az emebreket, akikkel kapcsolatba kerülsz.

Többet tudni a vállalkozások működéséről?

Évivel ránéztünk arra, mi is okozza számára a bizonytalanságot. Vállalkozását nemrég indította, és most még szinte minden ismeretlen számára — ami az üzleti oldalt illeti.

Nem tudja, hogy minek mi lesz a hatása, és az a hatás miképp befolyásolja majd az egyéb biznisz folyamatokat.

Információhiánnyal rendelkezik.

Mint az az ember, akinek azt mondják, hogy menjen bele a Duna vizébe, majd ússzon át a túlpartra. Felmerülhet benne a kérdés, hogy „nem lesz-e túl hideg a víz”, vagy „nem fogok-e megfázni”?

Ezt egészen addig nem fogja meg tudni, amíg bele nem lép.

De talán nem is az a legcélravazatőbb kérdés, hogy hideg-e a víz vagy sem. Mert mi van, ha igen, az a víz valóban hideg?!
Mi van, ha tényleg kellemetlen belecsobbanni?!

Mi van, ha olyan kihívásokkal találkozunk vállalkozásunk fejlesztése közben, amik próbára tesznek, és nem lesz annyira tükörsima az utunk, mint ahogyan azt elképzeltük?!

Akkor már nem is csináljuk?!

Használj jobb kérdéseket!

Mi van, ha LÉTEZIK JOBB KÉRDÉS is annál, mint hogy milyen hideg a víz? Mert valld be őszintén, tényleg arra az infóra vágysz, vagyis csak az kell neked a boldogságodhoz, hogy tudd, milyen a víz hőmérséklete? Hogy végre megtudd, mennyire lesz kellemes belevágni egy vállalkozásba?

Vagy egyszerűen csak át akarsz jutni a túloldalra?

Szeretnél sikereket elérni?
Szeretnél másokat támogatni, szolgálni?
Szeretnéd, ha az ügyfeleid boldogabbak lehetnének?

Mi mást kérdezhetnél még?
Mi vinne előrébb?
Mi az, amire egyáltalán van BEFOLYÁSOD?

Arra, hogy mennyire meleg a Duna, nincs.

Arra, hogy belemész-e hőmérséklettől függetlenül, igen, azt te tudod eldönteni. Ahogyan azt is, hogy mi módon jutsz át.
Arra is, hogy a vállalkozásod kihívásaitól megrettensz, vagy úgy tekintesz rájuk, mint egy sportoló a verseny előtti felkészülési időszakra.

Lehetőség a fejlődésre.

Évi arra a FELISMERÉSRE JUTOTT, hogy az „ügyfélszerzés” terén innentől nem arra fókuszál, és nem olyan, erőt rabló kérdéseket tesz fel, hogy „van-e erre garancia”, hanem elkezd CSELEKEDNI.

Olyan dolgokat tesz, amikre neki van HATÁSA.
Így halad előre lépésről lépésre.

Ha te is szeretnél fontosabb és hasznosabb dolgokra fókuszálni, és azzal foglalkozni, amit te tudsz befolyásolni, és ami képes előrébb juttatni téged is és a vállalkozásodat is, akkor gyere, jelentkezz erre a díjmentes — élő, online — konzultációra!

Jelentkezéshez töltsd ki az alábbi mezőket!

További bejegyzések

Hogyan teremts összhangot magad körül?

Hogyan teremts összhangot magad körül?

Nem az emberek, nem a párod és nem is te vagy a hibás. Ha nincs meg körülötted az összhang, nem élhetsz vágyott életet. Gondoltál már arra, hogy a mindennapi döntéseid mennyire befolyásolják kapcsolataid minőségét és saját belső nyugalmadat? Mi történne, ha minden nap tudatosan választhatnál az összhang és a zűrzavar között?

bővebben
A döntés, amely mindent megváltoztathat: menj vagy maradj?

A döntés, amely mindent megváltoztathat: menj vagy maradj?

Ebben az írásban mélyebb betekintést nyerhetsz annak művészetébe, hogy miképpen élhetsz te is olyan akítv életet, ahol a „menjek vagy maradjak” döntések kulcsszerepet játszanak. Az intuíció és az intuitív kalandjáték segít megtalálni a válaszokat a legmélyebb kérdéseidre is. Fedezd fel, mit adhat ez számodra is.

bővebben
Milyen lenne, ha párkapcsolatodban is lehetnél boldog?

Milyen lenne, ha párkapcsolatodban is lehetnél boldog?

Szerintem ne a tökéletes társról ábrándozz, se ne reménykedj abban, hogy a mostani kapcsolatod majd jobb lesz, és hogy a boldogság majd magától megérkezik, hanem inkább szállj be ebbe az izgalmas kalandjátékba, és fedezd fel, mennyire csodálatos vagy a párkapcsolatodban és attól függetlenül is!

bővebben
Több szabadidő, kevesebb munka. Hogyan?

Több szabadidő, kevesebb munka. Hogyan?

zinte minden coach és segítő szolgáltató szereti a szakmáját, ért is hozzá. Viszont szeretnének több szabadságot, magasabb bevételt, és úgy általában nagyobb rugalmasságot az életükben és a munkájukban. A legtöbben éppen ezért vágnak bele a...

bővebben