Oldal kiválasztása

A kép forrása: unsplash.com

Milyen lenne, ha jönne most valaki és meg akarná venni a vállalkozásod? Zsizsegnél? Ha jó pénzt adna érte, már vihetné is? Eladnád? Ez egy trükkös kérdés, amit nemrég hallottam Wolf Gábortól (Marketing Commando), egy vele készült interjúban.

Nekem tetszik. Elég pimasz kérdés. Ha mehetne a lecsóba, akkor talán jobb, ha tényleg eladod. Vagy ha most nincs is rá vevőd, érdemes elgondolkodnod, kell-e még csinálnod.

Hiszen ha megszabadulnál a bizniszedtől, akkor az iránt már jó eséllyel nem is érzel mély elköteleződést. Enélkül pedig nincs szenvedély. Szenvedély nélkül pedig mit ér mindaz, amit csinálsz?!

Ha vállalkozol, tedd azt örömmel!
Ha férjed van, vagy feleséged, szeresd őt örömmel!
A gyerekeidet is.

Élj! Mikor, ha nem most?!

Csináld örömmel, amit csinálsz!
Vagy csinálj valami mást!
Vagy csak csináld másképp!

De változtass valamin.

A konzultáción erre is rá tudunk nézni.

Ha ez téma aktuális számodra, vagyis ha szeretnél lendületesebb, élettel telibb hétköznapokat, ha jól jönne több szenvedély, vagy ha elbizonytalanodtál, hogy jó úton halad-e a vállalkozásod, illetve az életed, akkor jelentkezz.

Jelentkezéshez töltsd ki az alábbi mezőket!

További bejegyzések

Hogy’ lehet ennyi idióta ügyfél?

Hogy’ lehet ennyi idióta ügyfél?

Akármennyire imádjuk a szakmánkat, és elkötelezetten szolgáljuk az embereket, vannak, akik próbára teszik tűrőképességünket. Emiatt néha talán még abban is elbizonytalanodunk, hogy alkalmasak vagyunk-e erre a pályára. Mit tehetünk, hogy kevesebb problémás, és több szuper ügyféllel dolgozhassunk?

bővebben

Pin It on Pinterest

Share This