Szeretnél végre valódi pénzt keresni a weblapoddal?

Elavult módszerek helyett,
valódi eredmények!

Tanuld meg, hogyan tudod a weblapoddal megtalálni a lehető legjobb vevőidet, és hogyan tudod őket hosszútávon úgy kiszolgálni, hogy vevőből elégedett ügyfelek, vagy akár elkötelezett rajonkók váljanak!

Mi kell az üzleti sikerhez a weben?

Tizenöt éve még elég volt, ha volt egy weblapod. Szinte akármilyen. Tíz éve már néhány dologra oda kellett figyelned, de működőképes volt. Ma viszont… ma már egyszerűen nélkülözhetetlen, hogy mérnöki pontossággal megtervezett és felépített rendszert működtess. Nem elég az, ha véletlenszerűen bármit kiteszel a weblapodra. Egyre keményebb a piaci verseny, ahol a részletek kiemelten fontosak. De még ez sem elég, hiszen a lényeg nem ebben rejlik, hanem

a koncepcióban!

Az nem kérdés, hogy kell a jó termék és/vagy szolgáltatás. Ez az alap. Ha nem elég jó a cuccod, amit értékesíteni kívnánsz, akkor jobb, ha bele se vágsz. Persze alacsony minőséget, sőt gagyit is lehet értékesíteni. Egyszer. Talán kétszer is. De közép- és hosszútávú rendszer üzemeltetéséhez a pocsék áru nem elegendő.

Ahogy mondtam, ez az alap. De önmagában ez még édeskevés. Annyi jó megoldás, annyi fantasztikus kütyü, képzés, táplálékkiegészítő és miegymás létezik, hogy ma talpon maradni hónapokon és éveken át csakis úgy lehet, ha egy óraműpontosságú rendszer segíti a munkádat.

“…pocsék árut véletlenszerűen értékesíteni nem elég. Kell a kiváló cucc és a mérnöki pontossággal megtervezett és működtetett rendszer. Koncepció nélkül, mint a kártyavár, pikk-pakk összedőlhet az egész.”

Kinek való?

Kicsiknek vagy nagyoknak? Kezdő vállalkozóknak, network marketereknek, hálózaépítőknek, vagy vérprofi cégvezetőknek? Az az igazság, hogy nem innen közelítem meg, hogy kinek való ez a szemlélet és módszer (amit persze később részletesebben kifejtek). Hiszen az, aki most még alkalmazottként dolgozik, de szeretne kilépni, vállalkozóvá válni, ez a legjobb (legfájdalommentesebb és leggyorsabb) eljárás, amivel tesztelheti üzleti ötletének életképességét. Egy kezdő mlm-es rendkívül gyorsan elérheti a vezetői szintekhez szükséges forgalmat. Egy rutinos hálózatépítő sokkal könnyebben felpörgetheti vállalkozását, és stabilabb strtuktúrát, csapatot lesz képes felépíteni. Egy cégvezető, akinek vannak szuper cuccai, van elégedett ügyfélköre, rohamtempóban tud fejlődni, és képes lesz olyan fejlesztésekbe is fogni, amiket eddig elodázott, és kiváló embereket toborozhat maga köré – megbízhatóbban, mint korábban bármikor.

Tehát ebből a szempontból úgy tűnik, hogy bárki belefoghat.

Viszont mégsem való mindenkinek. Sokkal kisebb kockázattal lehet látványosabb előrelépést tenni. Pontosabban tesztelheted, hogy ötleteid működőképesek-e. Több emberhez tudod eljuttatni a portékádat, az üzenetedet, lényegesen rövidebb idő alatt. De nem mindegy, hogyan teszed ezt. És ehhez kell a mérnöki pontosságú rendszer.

Ezért azt mondom, hogy aki túlzottan türelmetlen, ha valaki nem hajlandó a rendszer tervezésébe, felépítésébe időt és energiát beletenni, akkor könnyen vakvágányra tévedhet.

Igen, nem ritka az sem, hogy szemléletbeli változást igényel. Ha új területre lépsz, ha valami változást szeretnél megtapasztalni, ha több pénzt szeretnél keresni, ha stabilabb vállalkozást szeretnél működtetni, akkor óhatatlan, hogy némi változtatást neked is eszközölnöd kell. Vagyis akik mereven ragaszkodnak saját nézeteikhez és egy tapodtat sem engednek megrögzöttségeikből, nekik egyrészt kínszenvedés lehet egy ilyen rendszert létrehozni és zökkenőmentesen üzemeltetni, másrészt jó eséllyel a lehetséges előnyök töredékét fogják csak megtapasztalni.

“Ha te mindig a saját fejed után akarsz menni, és szerinted csak az a jó, amit te kitalálsz, akkor ez nem neked való.”

Milyen legyen hát a weblapod?

Ha tehát van jó terméked/szolgáltatásod, amit vagy már most szeret a piac, vagy nagy valószínűséggel imádni fog (pl. te is örömmel megvennéd mástól, ha nem te árulnád), és ha nyitott vagy meghozni némi áldozatot annak érdekében, hogy valódi eredményeket érj el a weblapoddal, akkor jöhet is a teljesen helyénvaló kérdés: milyen legyen a weblapod?

És akkor itt jött el az a pillanat, amikor teszteljük, hogy tényleg készen állsz-e arra, hogy ezzel a módszerrel építsd a vállalkozásod, ugyanis most lerombolunk egy mítoszt: nem a weblap lesz a rendszered legfontosabb eleme. Természetesen nem lényegtelen, hogy fog kinézni, mi, hol és hogyan jelenjen meg rajta. Fontosak ezek is. De ez sokadrangú kérdés.

Talán a legjobb válasz ez: olyan legyen a weblapod, ami a legjobban illeszkedik ahhoz a koncepcióhoz, amivel az értékes cuccoddal segíteni, szolgálni akarod a már meglévő és/vagy lehetséges ügyfeleidet. Nem attól lesz jó és eredményes a weblapod, ha neked tetszik. De még akkor sem feltétlenül leszel elégedett, ha mások azt mondják a weblapodra, hogy “milyen szép!”. Sokkal lényegesebb, hogy a meglévő és/vagy leendő vásárlóid igényeit, szükségleteit, vágyait kielégítse. Ha sikerül legalább egy kicsit is könnyebbé tenni az életüket, és ez már a weblapon keresztül is kiderül, akkor jó eséllyel szeretni fogod. Az eredményeket.

“…olyan legyen a weblapod, ami a legjobban illeszkedik a koncepciódhoz. Nem az a lényeg, hogy neked tetsszen, de még csak az sem fontos, hogy mások azt mondják rá, hogy szép. Csakis a meglévő és leendő vásárlóid igényit kell, hogy kielégítse.”

%

Inspiráló gondolatok

GYORSÍTÓSÁV

WORKSHOP = 19.900 Ft

Egy teljes nap, amikor arról fogsz, nem csupán elméleti infókat magadba szívni, hanem feladatokon keresztül gyakorlatot szerezni, hogy mi mindenre és hogyan érdemes odafigyelned.

A nap témái

  • marketing alapok
  • weblapalapok
  • értékesítési folyamat alapok
  • vezetés alapok
  • márkaépítés alapok
  • önszervezési alapok (benne időgazdálkodás / time management)
KIVITELEZÉS = 210.000 Ft

Weblap

Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum

Értékesítési rendszer

Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum

COACHING = 100.000 Ft

Brand coaching

Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum

Executive coaching

Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum Lorem Ipsum

KEZDJÜK EL!

WORKSHOP = 19.900 Ft

Egy teljes nap, amikor arról fogsz, nem csupán elméleti infókat magadba szívni, hanem feladatokon keresztül gyakorlatot szerezni, hogy mi mindenre és hogyan érdemes odafigyelned.

A nap témái

  • marketing alapok
  • weblapalapok
  • értékesítési folyamat alapok
  • vezetés alapok
  • márkaépítés alapok
  • önszervezési alapok (benne időgazdálkodás / time management)
KIVITELEZÉS ALAP = 97.000 Ft

Weblap

Elkészül a weblapod. Igaz, nem lesz teljesen egyedi a struktúrája, és ha nincs a képviselt márkádnak/cégednek arculati kézikönyve, akkor a design sem lesz teljesen egyedi. Mégis hibátlanul fogod tudni használni az általad meghatározott üzleti cél(ok)ra.

Lesz egy főoldal, 3-4 aloldal, kapcsolat oldal, impresszum oldal.

Természetesen ha van arculati kézikönyved, logód, és egyéb, a megjelenéshez tartózó grafikai elem, betűk, színek, akkor ezek beállításra kerülnek.

A Workshop anyaga alapján a weblapon saját magad is végre tudsz hajtani módosításokat, ezzel jelentősen fel tudod gyorsítani a frissítés folyamatát.

Értékesítési rendszer

A weblap önmagában, még ha gyönyörű is, nem sokat ér, ha nem tartozik hozzá kommunikációs- és értékesítési rendszer. Ezért ebben a csomagban kapsz két különböző feliratkozási űrlapot, ami az üzleti célodnak megfelelő módon kerül beállításra.

WORKSHOP

WORKSHOP = 19.900 Ft

Egy teljes nap, amikor arról fogsz, nem csupán elméleti infókat magadba szívni, hanem feladatokon keresztül gyakorlatot szerezni, hogy mi mindenre és hogyan érdemes odafigyelned.

A nap témái

  • marketing alapok
  • weblapalapok
  • értékesítési folyamat alapok
  • vezetés alapok
  • márkaépítés alapok
  • önszervezési alapok (benne időgazdálkodás / time management)
Összegzés (Gyorsítósáv)

Minions ipsum hahaha jeje me want bananaaa! Jeje po kass pepete hahaha daa uuuhhh daa chasy uuuhhh gelatooo. Potatoooo la bodaaa aaaaaah aaaaaah daa wiiiii para tú ti aamoo! Jeje bappleees aaaaaah. Aaaaaah poopayee baboiii poulet tikka masala chasy.

Csak 2017. 10. 16-30. között
329.900 Ft

243.000 Ft

Összegzés (Kezdjük el!)

Minions ipsum hahaha jeje me want bananaaa! Jeje po kass pepete hahaha daa uuuhhh daa chasy uuuhhh gelatooo. Potatoooo la bodaaa aaaaaah aaaaaah daa wiiiii para tú ti aamoo! Jeje bappleees aaaaaah. Aaaaaah poopayee baboiii poulet tikka masala chasy.

Csak 2017. 10. 16-30. között
116.900 Ft

98.990 Ft

Összegzés (Workshop)

Minions ipsum hahaha jeje me want bananaaa! Jeje po kass pepete hahaha daa uuuhhh daa chasy uuuhhh gelatooo. Potatoooo la bodaaa aaaaaah aaaaaah daa wiiiii para tú ti aamoo! Jeje bappleees aaaaaah. Aaaaaah poopayee baboiii poulet tikka masala chasy.

Csak 2017. 10. 16-30. között
19.900 Ft

19.000 Ft