Oldal kiválasztása

404

Ez már nincs meg

Mi ennek az oka? Lehet, hogy elgépelted az oldal címét. Bár ki gépelne manapság, amikor linkekre kattintunk, és a böngészőnk mindent megjegyez. Ezért nagyobb eséllyel arról van szó, hogy keresel valamit, ami egykor itt volt, de most nincs itt. Ajánlatok ezen az weblapon határidősek, és a tartalmak — az optimalizációnak köszöhetően — időnként változnak. 

A menüsorban minden oldal ott van, ami jelenleg elérhető. Ezen kívül itt van minden cikk, amit a klopfer.hu-n találsz:

Minden klopfer.hu cikk:

Több szabadidő, kevesebb munka. Hogyan?

zinte minden coach és segítő szolgáltató szereti a szakmáját, ért is hozzá. Viszont szeretnének több szabadságot, magasabb bevételt, és úgy általában nagyobb rugalmasságot az életükben és a munkájukban. A legtöbben éppen ezért vágnak bele a...

bővebben

Kiváló coachok, csapnivaló vállalkozók

szakmát ismerik, értik. Vannak akik kiválóak is benne. De a vállalkozáshoz, a praxisépítéshez és az üzleti folyamatokhoz nem konyítanak. Emiatt viszont gyakran beletörik a bicskájuk.Lehet, hogy te nem coach vagy, hanem nyelvtanár. Vagy edző, vagy...

bővebben

Így ugorj szintet a vállalkozásoddal!

anulj a bajnokoktól: nem kell mindent csinálnod, de a legfontosabbakat ne hagyd ki! Magyar idő szerinti 13 órakor kezdetét veszi a Pekingi Téli Olimpia megnyitó ünnepsége. Több, mint 100 versenyszámban hirdetnek majd bajnokot. Minden versenyző, aki...

bővebben

„Hé, ebből a faluból ezt nem lehet…”

ert ők tudják. Igen. És meg is mondják, hogy mit lehet. Meg azt is, hogy mi lehetetlen. Bárkinek. Neked is. Ilyen a kalitkába zárt élet. Hiába akarsz más életet, jobb munkát, vagy álomvállalkozást. Hiába törekszel arra, hogy téged jobban tisztelő,...

bővebben

Boldog új év helyett merész célt

vek óta nem "boldog"-at kívánok, mert elkezdtem érezni, hogy elcsépelt, automatikus és felszínes. Persze könnyebb és gyorsabb is ezt mondani. Ma sem lógnék ki ezzel a sorból. Kedvesnek gondolnának. Sőt, talán még figyelmesnek is. De azon kaptam...

bővebben

Hogy’ lehet ennyi idióta ügyfél?

aj, de sokszor hallom — különböző iparágakban — hogy "mennyire sok a hülye ügyfél". Igen, én is találkoztam már sok nehéz és kínos esettel az évek során. Most nem csak azt szeretném ecsetelni, hogy ezzel mi a baj. Hiszen azt tudod. Kiborulunk. Időt...

bővebben

Tudod mi a baj a tipikus sales oldalakkal?

gyanaz, ami az egyik legnagyobb vállalkozói hiba: a kétségbeesett és/vagy erőltetett ügyfélszerzés. Vagyis az, hogy el-akar-adni.Albert Einstein így fogalmazott:"Ne sikeres próbálj lenni, Legyél inkább értékes ember!" Itt van egy ELLENŐRZŐ LISTA,...

bővebben

DONTWAITFLY

Konzultáció

Érzed, hogy több van benned? Vagy a vállalkozásodból lehetne többet kihozni?

Meglehet, hogy egyszerűen csak azt látod, hogy egy jobb weblapra, vagy izgalmasabb marketing kommunikációra van szükséged. Talán az is megfogdult a fejedben, hogy stratégiai szinten lenne szükséged változásra.

Az eszközök fontosak.
A startégia különösen.

Ám jóformán egyik sem ér semmit, ha nem a megfelelő cél érdekében kerültek bevezetésre, és ha nem egy nagyobb, teljesebb és átgondolt rendszer integrált részei.

Ahhoz, hogy valóban azzal tudj foglalkozni, ami igazán fontos és hasznossaját magad és a vállalkozásod érdekében —,

(1) meg kell vizsgálni az aktuális álapotot:

  • hogy működik jelenleg a vállalkozásod,
  • milyen prioritások mentén születnek meg a döntések,
  • mik a napi feladatok, és milyen azok végrehajtásának hatékonysága,
  • miből áll a szolgáltatás, milyen hasznot jelent az ügyfelek számára,
  • mi alapján kerül meghatározásra az ár,
  • milyen a márka-kommunikáció,
  • milyenek az ügyfelek, milyen velük dolgozni,
  • ők mennyire elégedettek,
  • mik az ügyfelek tipikus problémái, amire a vállalkozás, illetve annak szolgáltatása (vagy szolgáltatásai) megoldást kínálnak,
  • van-e ügyfél szelektálás,
  • mennyire kiszámítható az értékesítés,
  • milyen kontroll van a vállalkozás bevétele felett,
  • mennyire tervezett a vállalkozás pénzügyeinek és egyéb erőforrásainak a kezelése,
  • van-e a vállalkozásnak fejlesztési terve, stb.

(2) Emellett pedig azt is szükséges megnézni,

  • milyen potenciál rejlik még a rendszeredben,
  • a szolgáltatás mi módon fejleszthető, hogyan igazítható az ügyfelek valós igényeihez,
  • mi módon tudsz te magad még jobb vezetővé válni (igen, még akkor is, ha egyéni szolgáltató vagy), illetve
  • milyen valós, ugyanakkor inspiráló, merész célok megvalósításán dolgozik, vagy dolgozhatna a vállalkozás (vagy abban te magad)?

Ahhoz, hogy ezt közösen kiderítsük, meghívlak egy DWF, azaz DONTWAITFLY konzultációra. Átnézzük az aktuális helyzeted, megnézzük te, illetve a vállalkozásod merre tart, és konkrétan milyen lépéseket tudsz megtenni, hogy a célkitűzéseid ténylegesen megvalósuljanak.

Töltsd ki az alábbi mezőket, hogy utána tudjunk időpontot egyeztetni erre a díjmentes online konzultációra, ahol a te valós helyzetedről, stratégiádról és lehetőségeidről fogunk beszélni.

Ha a konzultációról és a mögötte álló szemléletről szeretnél olvasni, kattints ide!